Cyanea skrev 2015-10-26 13:32:02 följande:
Fy!! Usch vad rädd jag hade varit i dina skor. Skönt att allt såg bra ut! Kan det ha varit någon muskelbristning eller liknande? Eller fick du någon som helst förklaring? Bra att du ska vara hemma att vila. Kroppen är inte riktigt vad den brukar vara, det börjar väl bli dags för oss allihop att inse det...! ;) Det är dags att lugna ner tempot. Bra att du ska vara hemma när sjukan aldrig ger sig. Känner igen mig så fruktansvärt väl i det där med utvecklingssamtal och annat man måste göra... avskyr att inte kunna vara sjuk. Men samtidigt - tänk på att du är viktigast. Din kropp kan du inte styra över, är du dålig så är du. När jag gick in i väggen var verkligen ingenting klart för en vikarie att ta över, men det löser sig. Det blir krångligt, men det går. Pressa inte på för hårt, ingenting i hela världen är värt det <3 Jobbigt att vara tvungen att jobba när kroppen inte orkar :( Men detsamma gäller dig - pressa dig inte för hårt. Är kroppen trött betyder det något, även om man inte direkt är sjuk. Du är gravid, och det börjar ta på dina krafter, så ta det på allvar. Har inte ni höstlov snart? Eller är lovet lika fulltecknat som vanliga veckor? Var rädd om dig <3
Den skräcken går inte att beskriva. Min man blev väldigt rädd med när han insåg hur ont det gjorde. Nej jag fick ingen förklaring. Inte mer än att det var gradivitet relaterat men att pyret mår bra. Fick lyssna på hjärtljud och göra ul och allt såg bra ut. Ska till bm imorgon och se vad hon tror.