Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Johan Wsterholm företräder Ledarsidorna som har gjort sig till en megafon för olika typer av främlingsfientlighet. Du ska inte tro på allt som den mannen påstår..
Tjänster och gentjänster
Du vet att du länkar till en händelse som skedde för mer än 20 år sedan? Detta ska jämföras med islamisten som representerade Moderaterna i riksdagen fram till hösten 2014.
Johan Wsterholm företräder Ledarsidorna som har gjort sig till en megafon för olika typer av främlingsfientlighet. Du ska inte tro på allt som den mannen påstår..
Moderaterna lät en islamist representera partiet i riskdagens försvarsutskott. och när islamisten, efter moderaternas katastrofval 2014 fick lämna riksdagens så gick han vidare till en islamistisk organisation som företräder muslimska brödraskapet i Europa..
Detta är fascinerande läsning:
www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/skandalen-sager-mer-om-sverige-an-om-waberi/"Islamisten Abdirizak Waberi har varit tydlig med sina extrema åsikter i åratal. Det har inte hindrat honom från att bli moderat riksdagsledamot och att driva skolor för skattepengar"
Nu tycker jag att du är naiv. Om Westerholm verkligen var socialdemokrat skulle han inte låta sin publikation vara en megafon för i huvudsak konservativa politiker och opinionsbildare
Nu tycker jag att du är naiv. Om Westerholm verkligen var socialdemokrat skulle han inte låta sin publikation vara en megafon för i huvudsak konservativa politiker och opinionsbildare
Det är skrämmande att du och andra försöker skriva historien genom rena lögner.
Lyssna på Padirac, han vet vad han snackar om.