Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Låter som ett väldigt barnsligt beteende. Kan hålla med att det är olämpligt att på arbetstid hålla på med sådant, men inte så allvarligt att man måste omplaceras. Varning borde ha räckt kan jag tycka.
Ja, värre är att en av M profiler sprider direkta lögner och sen inte vill stå för det, inte för att jag förväntade mig mer av HB, men M borde stävja detta på samma sätt som S tagit tag i den falska satiriska tweeten.
aktuelltfokus.se/har-forsoker-riksdagsmannen-smutskasta-antinazister-med-16-ar-gammal-bild/amp/
Varför HB vill dra antinazister i smutsen vet jag, men att han drar sig själv och M i samma smuts. M borde agera mer likt S här.
Sen när blev "svetsare" någonting nedsättande?
Skribenten du länkar till är en före detta nazist som nu istället gått och startat en vänsterpopulistisk blogg. Han har tidigare ertappats med att sprida lögner om samme moderate riksdagsman, vilket bl.a. tagits upp av Metros Viralgranskaren:
www.metro.se/artikel/hanif-bali-jag-vill-inte-alls-skambel%C3%A4gga-svenska-pension%C3%A4rer
tinyurl.com/yctxa3an
Skribenten du länkar till är en före detta nazist som nu istället gått och startat en vänsterpopulistisk blogg. Han har tidigare ertappats med att sprida lögner om samme moderate riksdagsman, vilket bl.a. tagits upp av Metros Viralgranskaren:
www.metro.se/artikel/hanif-bali-jag-vill-inte-alls-skambel%C3%A4gga-svenska-pension%C3%A4rer
tinyurl.com/yctxa3an
Sen när blev "svetsare" någonting nedsättande?