Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Jaha, du är kvar i januari.
Men åtminstone i år iallafall
Fast bara oss emellan så borde du skruva fram urverket en månad eller så
Vill påpeka att vid förra valet kom YouGov närmast valresultatet av opinionsinstituten.
Socialdemokratins nedgång är sannolikt kopplad till att befolkningen upplever att samhällskontraktet håller på att smula sönder.
Vill påpeka att vid förra valet kom YouGov närmast valresultatet av opinionsinstituten.
Socialdemokratins nedgång är sannolikt kopplad till att befolkningen upplever att samhällskontraktet håller på att smula sönder.
Fel. om man tittar på de sista opinionsundersökningarna innan valet 2014 så lyckades United Minds pricka valresultatet bäst följt av Novus och Sifo. United Minds finns inte längre så Novus lyckades bäst av de opinionsundersökningsföretag som finns idag.
Nja, att jag skulle ha påstått detta är naturligtvis inte korrekt.
Det jag skrev har blivit tolkat av diverse navelskådande skrikhögeraktivister.
Jag brukar ibland erbjuda mig att kopiera in mitt inlägg i dispyten med aktivisten.
Hur går det förresten med kalenderkalibreringen, fortfarande kvar i januari