Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)
Nån mer med pcos och som ska börja med pergotime och letrozol? Eller som har börjat kanske? :) kanske kan stötta och följas åt?
Nån mer med pcos och som ska börja med pergotime och letrozol? Eller som har börjat kanske? :) kanske kan stötta och följas åt?
Men vad skumt! Finns tre olika scenarion här:
1. Du fick aldrig äl innan i cykeln då när du trodde, utan du har det nu istället (varför du även har lite molvärk)
2. Du har en till äl (vissa kan tydligen få två under samma cykel)
3. Du får positivt äl-test pga att du är gravid, men det är för tidigt för gravtestet att upptäcka hcg.
Var äl-testet idag helt positivt (dvs lika starkt eller starkare teststreck i förhållande till kontrollstrecket)?
Hade jag varit du hade jag sexat till det lite idag för säkerhetsskull.
Håll mig uppdaterad om hur det går, raring!
1. Du fick aldrig äl innan i cykeln då när du trodde, utan du har det nu istället (varför du även har lite molvärk)
3. Du får positivt äl-test pga att du är gravid, men det är för tidigt för gravtestet att upptäcka hcg.
Var äl-testet idag helt positivt (dvs lika starkt eller starkare teststreck i förhållande till kontrollstrecket)?
Oj de blev nå konstigt med min telefon så därför blev de så många svar
Hej.
Jag hoppar in här. Har ätit Letrozole i fem månader pga lättare Pcos. Har en månads uppehåll denna månad och väntar på äl nu i dagarna. Nästa månad blir det sjätte och sista månaden med Letrozole och därefter ev ivf. Har ett barn sedan innan som blev till på första försöket utan problem. Har nu försökt toklänge. Nästan tre år och kan fortfarande inte fatta att vi inte blivit gravida ännu.
Vad gäller det här m positivt på äl-test i väntan på bim så testade jag positivt på samma sätt precis när vi började försöka. Blev superglad eftersom jag läst att de kunde visa positivt på graviditet men dagen efter läste jag att det även kunde ge positivt när mens va på g. Och sen någon timma kom mensen. Hoppas det inte blir så för dig idaaa93! Håller tummarna för dig och ett stort grattis till dig Symetrical :)
Tack så mycket!
Åh, så störigt när kroppen låser sig så!
Jag har en grabb på 2,5 år som blev till på femte försöket (med inställningen "blir det så blir det") men nu efter grav, amning och minipiller har min cykel blivit helt keff, så är så glad att det faktiskt visade sig gå vägen till och med utan hjälp av letrozol.
Håller tummarna för att du får naturlig äl nu snart! Kör du med äl-test och tempning, eller?
Ja men om jag är gravid så är jag ju i vecka 6. Då borde de väl inte vara för tidigt för att de ska synas på gravtest eller? Tog 2 äl-test igår. Ett rfsu och ett från internet ett som jag köpte. Båda visar negativt..ska ta ett till ikväll tänkte jag. Asså jag hatar att kroppen är såhär. ..
Men va konstigt! Är din klinik öppen så du kan få komma å göra ett vul? Eller ringa å prata med dem... Stressande när man inte riktigt förstår vad kroppen håller på med!!