• idaaa93

Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)

Nån mer med pcos och som ska börja med pergotime och letrozol? Eller som har börjat kanske? :) kanske kan stötta och följas åt?

• Svar på tråden Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-07-02 13:45:48 följande:

Nej, det är andra.

Hur går det för dig? Tagit nåt mer test?

Okej ingen mens än så nu är den 2 dar sen.. har inte tagit nåt mer. Väntar till helgen tänkte jag
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-07-02 13:45:48 följande:

Nej, det är andra.

Hur går det för dig? Tagit nåt mer test?

Men hur tidigt visade de positivt för dig då? Jag tänker liksom att ja skulle jag va gravid så borde de ju har varit positivt även fast jag inte tagit med morgon urin
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-07-02 17:57:53 följande:
    Men hur tidigt visade de positivt för dig då? Jag tänker liksom att ja skulle jag va gravid så borde de ju har varit positivt även fast jag inte tagit med morgon urin
    Jag tog med morgonurin på bim +2 och det var relativt svagt plus. Det där är så olika! Testa imorgon med morgonurin istället och ett cb plus istället för kassa RFSU, så borde du få ett konkret svar!
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-07-02 20:06:14 följande:

Jag tog med morgonurin på bim +2 och det var relativt svagt plus. Det där är så olika! Testa imorgon med morgonurin istället och ett cb plus istället för kassa RFSU, så borde du få ett konkret svar!

Okej ja fast tror min mens har kommit eller är på g.. fick som lite brunt och de va lite slemmigt när jag torka mig, de kan ju bli så i slutet av mensen vet jag men nu när jag gick på toa så kom de lite mer ljus ljus röd ist. De är så konstigt för när jag får mens första dagen så brukar de komma massa på en gång och va rött o inte så här. Behöver inte en skydd
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-07-02 20:16:37 följande:
    Okej smile1.gif ja fast tror min mens har kommit eller är på g.. fick som lite brunt och de va lite slemmigt när jag torka mig, de kan ju bli så i slutet av mensen vet jag men nu när jag gick på toa så kom de lite mer ljus ljus röd ist. De är så konstigt för när jag får mens första dagen så brukar de komma massa på en gång och va rött o inte så här. Behöver inte en skydd
    Kan säkert bero på letrozolen. Du får väl se om den kickar igång ordentligt eller inte. När var det du hade äl?
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-07-02 20:50:44 följande:

Kan säkert bero på letrozolen. Du får väl se om den kickar igång ordentligt eller inte. När var det du hade äl?

Typ 16, 17
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-07-02 21:31:26 följande:
    Typ 16, 17
    Okej. Har mensen kommit igång nu, eller?
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-07-03 10:28:50 följande:

Ja de har blivit lite mer nu så får se hur länge den håller i sig
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-07-03 10:28:50 följande:

Min mens kom igång o har håll sig. Men visst kan jag ta letrozol utan att behöva prata med bm? För jag fick 30 tabettet ut skrivet av henne. Eller måste man ringa o berett att man fåTT sin mens?
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-07-06 20:39:51 följande:
    Min mens kom igång o har håll sig. Men visst kan jag ta letrozol utan att behöva prata med bm? För jag fick 30 tabettet ut skrivet av henne. Eller måste man ringa o berett att man fåTT sin mens?
    Nej, det tror jag inte att du måste göra innan du börjar med nästa kur!
Svar på tråden Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)