• idaaa93

Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)

Nån mer med pcos och som ska börja med pergotime och letrozol? Eller som har börjat kanske? :) kanske kan stötta och följas åt?

• Svar på tråden Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-10-03 12:43:57 följande:

Tagit något mer test idag?

Ne jag hann aldrig imorse. Hade bråttom till jobbet. Tänkte att jag tar antingen imorrn eller på måndag morgon.
  • Symetrical

Spännande! Keep me updated!

idaaa93 skrev 2015-10-03 13:54:24 följande:

Ne jag hann aldrig imorse. Hade bråttom till jobbet. Tänkte att jag tar antingen imorrn eller på måndag morgon.

• idaaa93
    Symetrical skrev 2015-10-03 18:25:34 följande:

Yes!
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-10-03 18:25:34 följande:

De är från imorse. Vad tror du? Är de bara spök?

• Symetrical

Nej, jag tror absolut att det kan vara något! Visst har det väl ökat..?!?

idaaa93 skrev 2015-10-05 08:35:53 följande:

De är från imorse. Vad tror du? Är de bara spök?

• idaaa93
    Symetrical skrev 2015-10-05 20:38:04 följande:

Nej, jag tror absolut att det kan vara något! Visst har det väl ökat..?!?

Ja betydligt! Jag jämförde med dem gamla testen o då ser man faktiskt inget på dem typ förutom en. Men har jämfört även men äl test (självklart negativt) men de svaga strecket på äl testet o de svaga strecket på g-testet va I princip samma färg. Man ser att de är nåt. Har håll på o över analyserat g testet hela dan så jag vågar väl inte lita på de helt. Men har håll mig en stund o ska vänta ett tag till o sen ta ett till test innan jag lägger mig o ser o de visar samma.man vågar knappt ens hoppas att de är positivt för har blivit besviken varje månad man trott att de vart nåt. Mina bröstet har blivit större, har jätte mycket flytningar ( ursäkta infon ) o hag börja må illa på kvällarna så jag vill spy men kan ej. Fast brösten gör inte ont eller känns spända dock
  • Symetrical

Så spännande!

När hade du äl då?

Tagit nåt mer test?

idaaa93 skrev 2015-10-05 21:12:07 följande:

Ja betydligt! Jag jämförde med dem gamla testen o då ser man faktiskt inget på dem typ förutom en. Men har jämfört även men äl test (självklart negativt) men de svaga strecket på äl testet o de svaga strecket på g-testet va I princip samma färg. Man ser att de är nåt. Har håll på o över analyserat g testet hela dan så jag vågar väl inte lita på de helt. Men har håll mig en stund o ska vänta ett tag till o sen ta ett till test innan jag lägger mig o ser o de visar samma.man vågar knappt ens hoppas att de är positivt för har blivit besviken varje månad man trott att de vart nåt. Mina bröstet har blivit större, har jätte mycket flytningar ( ursäkta infon ) o hag börja må illa på kvällarna så jag vill spy men kan ej. Fast brösten gör inte ont eller känns spända dock

• idaaa93
    Symetrical skrev 2015-10-06 10:23:19 följande:

Så spännande!

När hade du äl då?

Tagit nåt mer test?

Jag vet inte när jag har haft de.. tog ett igår innan jag la mig vilket jag inte skulle gjort. Nu är jag bara mer förvirrad xD testet såg liknat ut som de förra bara att de med morgonurin tycker jag är starkare. O jag tog rfsu test igår kväll de är de ända affären har :/ kan lägga in en bild
Svar på tråden Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)