• idaaa93

Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)

Nån mer med pcos och som ska börja med pergotime och letrozol? Eller som har börjat kanske? :) kanske kan stötta och följas åt?

• Svar på tråden Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-06-23 08:00:13 följande:
    Okej va tråkigt ???? jo de funkade med letrozol ett ägg lossna så nu är de bara o vänta o se om mensen kommer den 30/6. Hoppas du får ett okej snart!
    Åh, så spännande! Håller tummarna för dig!
    Här verkar äl vara på g på eget bevåg rekordtidigt, så hoppas på att det fortsätter stegras i samma takt.
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-06-23 10:50:06 följande:

Åh, så spännande! Håller tummarna för dig!

Här verkar äl vara på g på eget bevåg rekordtidigt, så hoppas på att det fortsätter stegras i samma takt.

Åh va kul!! Håller tummarna!
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-06-23 20:35:22 följande:
    Tack skall du ha!
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-06-23 20:35:22 följande:
    Hur går det för dig, tjejen? Bim imorgon, va!?
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-06-29 21:12:43 följande:

Hur går det för dig, tjejen? Bim imorgon, va!?

Ja tror de. Är inte säker på vad de menas med :p min mens ska komma idag och brukar alltid få den på morgonen men inget har kommit. Men har haft jätte mycket huggningar i En äggstocken som är som mens värk och även lite värk i magen. Så jag vet inte vad de betyder. Men antar att de är mensen... hur går de för dig då? :)
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-06-30 09:44:00 följande:
    Ja tror de. Är inte säker på vad de menas med :p min mens ska komma idag och brukar alltid få den på morgonen men inget har kommit. Men har haft jätte mycket huggningar i En äggstocken som är som mens värk och även lite värk i magen. Så jag vet inte vad de betyder. Men antar att de är mensen... hur går de för dig då? :)
    Åh, gud så spännande! Tänker du testa imorgon om inte mensen dyker upp idag? Håller verkligen tummarna för dig!
    Jag verkar nyss haft äl, så det vart lite utdraget, men fick det ändå på dag 18, så inte alls lika sent som jag brukar få. Har nog missfallet att tacka för det. :-P
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-06-30 10:25:29 följande:

Åh, gud så spännande! Tänker du testa imorgon om inte mensen dyker upp idag? Håller verkligen tummarna för dig!

Jag verkar nyss haft äl, så det vart lite utdraget, men fick det ändå på dag 18, så inte alls lika sent som jag brukar få. Har nog missfallet att tacka för det. :-P

Ja jag testa idag nu på em.. men ah jag tror de va negativt de var nog bara en kontur jag såg... skulle köpt ett digitalt test ist. Även fast dem säger att rfsu test är dem känsligaste... och jag skulle nog tagit testet på morgonen.. men vi kan väl skriva meddelande ist till varandra :) är så jobbigt hör på tråden tycker jag :p Okej håller tummarna för dig!!! :)
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-06-30 17:53:24 följande:
    Ja jag testa idag nu på em.. men ah jag tror de va negativt de var nog bara en kontur jag såg... skulle köpt ett digitalt test ist. Även fast dem säger att rfsu test är dem känsligaste... och jag skulle nog tagit testet på morgonen.. men vi kan väl skriva meddelande ist till varandra :) är så jobbigt hör på tråden tycker jag :p Okej håller tummarna för dig!!! :)
    Men ta en bild och lägg upp! Ser du något är det mycket möjligt att det är positivt! Dock är RFSUs tester skitdåliga. Skulle köpt clear blue plus istället om jag var du och testat med imorgon.
  • idaaa93
    Symetrical skrev 2015-06-30 17:59:05 följande:

Men ta en bild och lägg upp! Ser du något är det mycket möjligt att det är positivt! Dock är RFSUs tester skitdåliga. Skulle köpt clear blue plus istället om jag var du och testat med imorgon.

Är de första barnet för er om ni lyckas? :)
  • Symetrical
    idaaa93 skrev 2015-07-02 13:24:37 följande:
    Är de första barnet för er om ni lyckas? :)
    Nej, det är andra.
    Hur går det för dig? Tagit nåt mer test?
Svar på tråden Nån som också ska börja med pergo och letrozol nu i maj?! :)