Syskonförsök med pergotime
5+6 idag.. Nu har jag inte ont längre, och knappt nåt blod.. Tänkte ringa 1177 sen o höra! Tack för din omtanke!!
5+6 idag.. Nu har jag inte ont längre, och knappt nåt blod.. Tänkte ringa 1177 sen o höra! Tack för din omtanke!!
Ja jag vill se så allt är ute och få klartecken att köra nästa kur så snart det är möjligt!
Hur länge blödde du? Och vilken vecka fick du?
Skönt att höra att det avtagit igen. Tycker ändå du ska få det kollat så du kan känna dig lugn. Hör med 1177 vad de tycker men kan kanske vänta till måndag då så du kan ringa din egen gyn. Håller alla tummar för att det inte börjar igen.
Ok! Mitt har oxå varit blodblandat slem emellanåt! En liten koagel bara. Pratat med rådgivningen nu och hon tyckte jag skulle kontakta gynkliniken på måndag. Kommer definitivt vilja göra ett vul. Trodde man typ störtblödde vid MF.
Så jag avvaktar till måndag och hoppas jag går komma i veckan! Det jobbiga är att jag har 13 mil enkel resa till Gyn.. :/ och inte det lättaste att komma ifrån jobbet då jag är egenföretagare.
Behöver ju inte vara kört om du bara blött en dag.
Jag blödde som en vanlig mens som höll i sig 6 dagar. De första var det väldigt mycket och en hel del slemmiga klumpar (ni får ursäkta äckliga detaljer). Jag hade ju bara passerat bim med ett par dagar så tror jag var på 4+3
Avvaktar en månad innan nästa kur ska påbörjas! Lång månad detta kommer bli ! :/ men det är bara att bryta ihop och komma igen!
Jag fick äl dag 15 med första barnet. Och äl dag 19-21 nu på andra försöket med andra barnet. Men fick tyvärr missfall!
jag går och väntar och avvaktar på spontan ägglossning. cd 14 idag och inga känningar. sist fick jag äl på cd 19-20 med pergohjälp. Så jag tror inte jag får någon ägglossning utan pergon.
Varför skulle jag få missfall för? :( hade graviditeten fortsatt hade jag varit 8+0 i morgon.
Men har ändå släppt det som hände, siktar framåt. Men ibland kommer det över en..
Håller tummarna för er alla! Kram
har kanske ägglossningskänningar. lite molvärk i magen och småöm i brösten. men vågar inte hoppas. cd 17 idag. borde kanske vänta till cd 30-35 iaf innan jag testar och annars dra igång med primoluten igen.. åh varför ska allt bli så uttaget för? :/
vet inte alls när bim är . men troligen måndag om jag ska räkna missfallet som en mens.. inga som helst känningar. har inga gravtest hemma. väntar till måndag och köper ett test då.. visar det neg så drar jag igång med primolut på tisdag.
känner mig lite fjantig, men jag har nästan inställningen att det inte kommer bli någon 2:a.. har gett upp lite, fastän att det bara har gått ett halvår. men ni hajar, det är ju så segt. andra blir gravida av att titta på en karl, och vissa får kämpa flera år. :(
stickningar i brösten, lite öm. har haft molvärk i magen i morse. bim borde vara idag eller i morgon beroende på hur jag ska räkna. beställt tester ikväll så borde få dem på onsdag. testar då, visar det neg så kör vi primolut och pergokur nr 3.
Inget pos gravtest så hoppade på primoluten i fredags. Hoppas på plus i nov. Om allt infaller som planerat så kan jag bli gravid och få ägglossning exakt samma dag som med sonen ! ;) kanske för med sig tur!