Inlägg från: Novembersmile |Visa alla inlägg
  • Novembersmile

Syskonförsök med pergotime

Tack! Hoppas detta är nåt och att det får stanna <3

Är så glad! Provar nog ett digitalt i morgon :)

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Jaa det är bara att hålla tummarna nu! Tog ett till test vid 11.. Det var lite starkare . Så det borde ju visa nåt på digitalt i morgon! Annars bryter jag ihop ! :o

Men fy för magsjuka :(( krya på dig!!

Solrosen 83 skrev 2015-09-06 11:33:41 följande:

Novembersmile: Åh vad kul! Var ju säker på att du haft äl utifrån dina symptom men så kul att det verkar ha tagit sig också. Håller tummarna att det blir positivt på digitala också och att det får stanna kvar.

Cd 16 här för mig så närmar sig en ev äl här. Tyvärr åkte jag på magsjuka i natt så några tankar på mys finns inte för tillfället. Får hoppas den väntar till cd 20 som den brukar så jag hinner tillfriskna.

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Tack!! Nu håller jag tummarna för er!! Ligg ligg ligg! ;)

Hur gör man nu? Avvaktar någon vecka? Ringa bm? Har helt glömt hur man ska göra!

snosan skrev 2015-09-07 10:28:52 följande:

Stort grattis ????

BF 2013-08-05
  • Novembersmile

Jag fick svagt plus äl +12 , tror jag det var!

snosan skrev 2015-09-09 09:26:49 följande:

Tråkigt! Min ägglossning har varit. Fick på cd 23 och nu har testerna börjat bli svaga igen :) så nu är det bara att vänta. När brukar ni testa? Hur många dagar efter ägglossning?

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Ok! Vad tråkigt! Men räkna med att det blir äl, och äggblåsor växer ca 2mm per dag! Så om 6 dagar kan det bli äl om du har tur :) håller tummarna!

Maräng87 skrev 2015-09-11 16:04:34 följande:

Varit hos gyn idag, cd 13, och den enda "stora" äggblåsan var bara ca 8 mm.. Tar det sig inte nu blir det dubbeldos nästa månad.

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Jag vet inte om det är samma men med primoluten var jag tvungen att vänta till cd35 innan jag började ny kur. För att vara på den säkra sidan! Men ring kliniken och fråga om du är osäker! :)

Solrosen 83 skrev 2015-09-15 06:05:34 följande:

Cd 25 och ingen äl än så nu måste det vara kört. Vet inte riktigt hur länge jag måste vänta och börja med proveran. Har jag inte haft äl brukar mensen inte komma så då känns det lika bra och börja direkt så vi kan få en ny cykel och börja med pergotime igen. Kommer vara borta en långhelg i slutet på okt så vill ju inte att cd 20 infaller då nästa cykel. Hur länge har ni andra som ätit provera väntat innan ni börjat?

BF 2016-05-14
  • Novembersmile

Verkar som våran graviditet tog slut idag :( började igår med rosa flytningar och i morse kom det färskt rött blod! Fortsatt hela dagen och mensvärk x3 i smärta ! Så jag antar att det är slut! Vad gör man nu?

BF 2016-05-14
Svar på tråden Syskonförsök med pergotime