Inlägg från: Novembersmile |Visa alla inlägg
  • Novembersmile

Syskonförsök med pergotime

Ja detta streck kom på direkten så jag hajade till. För på alla andra jag tagit så har det tagit 3-4 min innan det synts. Så jag hoppas hoppas! Har inte haft sex sen i måndags. Men om äl test är positivt idag så borde ju äl inte varit än. Så jag är väl inte för sent ute om vi ligger idag o i morgon?

Solrosen 83 skrev 2016-06-10 16:27:15 följande:

[quote=76700853][quote-nick]Novembersmile skrev 2016-06-10 15:05:13 följande:[/quote-nick]

Trodde ägglossning varit. Men fortsatte testa utifall att.. Och jag tror minsann det är positivt det sista va? I Förrgår tog jag den ovanför tror jag.[/

Ser ju definitivt positivt ut det sista. De andra skulle jag säga inte är det. Mina test såg ut som de tre första hela tiden pga pcon men när det sen väl blev positivt vid äl så kom väldigt snabbt ett starkt streck precis som ditt sista test. Så fortsätt med sexandet så håller vi alla tummar och tår att det tar sig nu.

Son född aug-13
  • Novembersmile

Ok.

Tog ett till test nu innan jag la mig. Också starkt men lite svagare och strecket kom inte lika fort som det innan.. Så kanske att ägglossning var idag då!

Solrosen 83 skrev 2016-06-10 21:17:16 följande:

Idag och imorgon borde ju vara fullt tillräckligt. Äl lär ju som tidigast varit någon gång efter du tog det här testet idag. Lärde mig hur jag skulle tolka de billiga äl-stickorna genom att använda digitala någon cykel och se hur de billiga reagerade när det digitala var positivt. Var då just skillnaden i hur snabbt strecket kom fram som var tydlig.

Son född aug-13
  • Novembersmile

Lyckades inte få till det igår :( precis i stundens hetta så plingade det på dörren. Haha! Så det var bara att avbryta och klä på sig igen! Men i förrgår och idag blev det iallafall! Får hoppas att det räcker!

Son född aug-13
  • Novembersmile

Men åh vad roligt! Hur långt är du gången? :)

Hoppas på ett fint plus jag med om ca 1 v. Har åkt på en helsikes förkylning.

snosan skrev 2016-06-16 19:33:24 följande:

Var på vul idag och fick till min stora lycka se bönan och ett tickande hjärta! <3

Son född aug-13
  • Novembersmile

Tjejer... jag tror jag är gravid! Svagt svagt rosa streck på stickan idag. Äl+ 10-11.

Måste prova testa i morgon igen med morgonurin. 
    Hjälp. måtte detta vara sant!! 

Sprang ner till mannen och frågade honom om jag såg i syne. men han såg också. 

Son född aug-13
  • Novembersmile

Ja jag hoppas! Tänk om vi skulle få lyckas! Håll tummarna för mig!

Solrosen 83 skrev 2016-06-21 21:21:02 följande:

Åh vad spännande! Håller tummarna att det stämmer och att du får ett starkare test med morgonurin. Min mobil ör inte den bästa att kolla bilder på så vågar inte säga så mycket om testet men tycker mig ana något där också.

Son född aug-13
  • Novembersmile

Vi sexade varannan dag för att vara säker! Och uppenbarligen har det tagit sig nu!!

Jag är gravid! Woho!

Längtar efter en bebis skrev 2016-06-21 22:51:51 följande:

Finns det risk för tvillingar ?

Hade vi bra time för sex ?

Hur gjorde ni ? Varje dag eller varan dag ?

Ser äggblåsorna bra ut i storlek ? Vad hade ni

?

Son född aug-13
  • Novembersmile

Ja starkare var det! Fortfarande svagt men det syns :D

Ja hoppas!!!

Solrosen 83 skrev 2016-06-22 08:04:44 följande:

Grattis! Antar att morgontestet var starkare så du nu känner dig säker? Håller alla tummar och tår att fröet nu får stanna kvar hela tiden denna gången.

Son född aug-13
  • Novembersmile

Pergotime. Trippelkur. 9:e försöket!

Inget ultraljud gjort så vet inte hur många äggblåsor det var. Men har aldrig fått fler än 1 tidigare så jag tvivlar på fler.

Längtar efter en bebis skrev 2016-06-22 15:33:46 följande:

[quote=76731411][quote-nick]Novembersmile skrev 2016-06-22 06:12:00 följande:[/quote-nick]Vi sexade varannan dag för att vara säker! Och uppenbarligen har det tagit sig nu!!

Jag är gravid! Woho!

[/

Fick du oxå Pergo och otriville sprutan elle ?

Hur många äggblåsor hade du isåfall ?

Jag låg med mina man bara när jag fick sprutan samma dag hoppad de tar sig

Son född aug-13
Svar på tråden Syskonförsök med pergotime