Syskonförsök med pergotime
Jag hoppar in. Planerar nr 2. har en son på snart 2 år. Äter primolut nor nu för att få igång mensen. Sen blir det dubbelkur pergotime. :)
Jag hoppar in. Planerar nr 2. har en son på snart 2 år. Äter primolut nor nu för att få igång mensen. Sen blir det dubbelkur pergotime. :)
Av primoluten mår jag bra! Inga känningar alls. Inne på 3:e dagen nu. 7 kvar. ????
Blev massa frågetecken av min smiley . Sist jag åt primoluten fick jag superont i bröstvårtorna. Och åt en enkelkur pergotime , men fick ingen äl. Så väntade in mensen och tog sen en dubbelkur och plussade på cd11. Och den här gång ska jag ta dubbelkur direkt, men vet inte varför! Är lite orolig att bli överstimulerad och få för många stora ägg. Tänkte ringa Gyn och höra.
Ja, ska göra vul :) hoppas detta går vägen direkt. Men har inga som helst förhoppningar egentligen !
Jaha! Jag fick ju dubbla direkt . Men om du svarat bra på enkel så är det kanske dumt att dubbla! Ja nu vill jag ha mens så vi kan börja
Mens ikväll , så till veckan börjar jag min första kur ! Dubbelkur! ;) men hur ska jag räkna dagarna? Fick ju mens ikväll (vid 18) men ska jag räkna denna dag oxå? Eller börja räkna i morgon?
Jag det ante mig. :) så längesen man höll på med det här jag jag blev lite osäker!
Jag har oxå en son född i augusti 2013. :) andra kuren pergotime tog det sig på . En dubbel! Så i morgon börjar jag min första kur (dubbel) i försök att få ett syskon!
Det blir frågetecken av smileys ! Haha. Ja eftersom enkelkur inte gav mig ägglossning förra gången så fick jag ta dubbelkur nu direkt. :)
Jag ska oxå göra vul 25/6 :)) kul att vi ligger lika!