Inlägg från: Solrosen 83 |Visa alla inlägg
  • Solrosen 83

Syskonförsök med pergotime

Kunde så klart inte hålla mig från att testa idag men var negativt :( Är ju tidigt så får hoppas att det bara inte visar något därför. Är ju bara äl+10 eller kanske tom +9 utifrån hur det kändes och när mina älsmärtor försvann.

• Solrosen 83
    Novembersmile skrev 2015-08-13 22:32:22 följande:

Ok! Kan ju vara tidigt! Myste ni alla dagar kring äl? Med första barnet körde vi varje dag i en vecka för att inte missa! ;) haha! Och vi missade inte! :)

Dag 2 på Pergo . Mår helt ok, lite värmevallningar och illamående ibland.

Nyfiken... Hur ser ni ut? Överviktig? Underviktig? "Normal"? Jag är 170cm och 68kg.

BF 2013-08-05
    Vi har kört varannan dag för det mesta enligt rekommendation från vår läkare sist. Tror äl var någon gång mellan måndag em och tis fm och vi hade sex sön kväll och tis morgon så bör ha täckt in bra denna gången.

Hoppas verkligen bara det var för tidigt. Mår allmänt märkligt så är jag inte gravid så är det något annat konstigt med mig. Haft ont i magen sista dagarna och smått illamående till och från. Igår kunde jag knappt hålla ögonen öppna efter lunch då jag blev så hysteriskt trött. Känns väldigt likt hur det var precis innan jag plussade sist. Så håller alla tummar att det blir så nu med.

Jag är lite överviktig och får kämpa för att hålla vikten och har svårt att lyckas gå ner. Tror att det delvis kan bero på min pco. Är 180 och väger ca 87.
  • Solrosen 83

Är på äl+11 idag. Får se om jag kan hålla mig med att testa till på söndag. Bim är på måndag enligt min app.

• Solrosen 83
    Novembersmile skrev 2015-08-14 22:28:33 följande:

Testa!! :)

BF 2013-08-05
    Har gjort det men det var negativt :(

Börjar kännas rätt kört nu. Måste vara något annat som gör att jag har ont i magen, mår illa ibland och är så trött.

Kunde kanske ana en svag antydan till streck när tester hade torkat nu någon timme senare men det säger ju inget.
  • Solrosen 83
    carro90 skrev 2015-08-16 20:42:28 följande:

Tog ett test på äl+9 och där var ett svagt streck, och idag, äl+10 så såg det ut såhär. Så mitt o sambons lilla experiment lyckades. Håller tummarna för att det snart ska gå vägen för er andra också! 

Stort grattis!
  • Solrosen 83

Tror inte riktigt det är sant men fanns ett svagt rosa streck idag! Bilden tagen inom tiden.

• Solrosen 83
    Novembersmile skrev 2015-08-17 21:57:53 följande:

Åh!! Positivt skulle jag säga!! Tror jag vågar mig på ett grattis!!!!! ;)

Nu måste de bli min tur!!

BF 2013-08-05
    Tack snälla :)

Ja nu måste det snart bli din tur också! Håller alla tummar här. Kommer fortsätta ha kvar tråden som favorit så uppdatera hur det går för dig så jag får veta. När var det dags för vul?
  • Solrosen 83
    carro90 skrev 2015-08-18 10:02:16 följande:
    Grattis igen! Då kommer våra komma ungefär samtidigt ju! :)
    Ja de bör de ju göra. Fick fram ett bf till 25apr när jag utgick från min äl.
Svar på tråden Syskonförsök med pergotime