Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Lite så jag tänkte oxå.. Har bedlöt hem fler test å får göra nytt
Oj, vad intressent...kontrollsträcket är ju faktiskt där, och någonting har ju testet uppenbarligen reagerat på!
Lite så jag tänkte oxå.. Har bedlöt hem fler test å får göra nytt
Oj, vad intressent...kontrollsträcket är ju faktiskt där, och någonting har ju testet uppenbarligen reagerat på!
Jag tror äl va 19 el 20:e .. Fick starkast då dock inte lika starkt som kontrollstrecket men de har jag aldrig fått.
Håller alla tummar och tår för att nästa test blir tydligare positivt! När var det du hade ägglossning?
Beställt hem fler tester nu som jag hoppas kommer på måndag,så tänkte testa då och sen på onsdag om det inte blir ett plus
Åh, spännande! Då är du ju typ på ÄL+10/11 nånting. När ska du testa igen! Håller tummarna att det är din tur nu!
Grattis karnaB!!!!
Åh grattis!!!! Jag ska nog oxå väga testA idag.. Bim-6 om jag går efter längsta jag haft och bim-2 om jag går efter apparna jag har
Jag plussa idag! Trodde det var helt kört efter ha fått massa negativa test förutom ett supersvagt. Kan inte fatta det!! Nu hoppas vi bara allt går vägen de kommande veckorna. BF blir 12/2 :)
Bim-6/bim-2. Så neg som de bara kan bli på testet :(
När el om jag får ert plus så tänkte jag lägga in en kanelbulle i ugnen, och säga att jag hR nåt åt honom som står i ugnen... Får se om hN fattar, min man älskar kanelbullar dessutom haha
Tack snälla! Har ännu inte fattat, så svårt att tro att det gick så snabbt. Var helt skakis när jag såg plusset. :)
Jag har bim på fredag, 5/6. Plussade på bim-4, plussa lika tidigt med dottern och var precis lika säker på att det inte tagit sig då. Haha.Har inga symtom alls. Haft molande värk och lite mer flytningar men nu känns allt som vanligt igen. :)
Nu är frågan hur man ska berätta för samon :O
Nu börjar hoppet lämna mig. Som tidigare 12 mån :( massa symptomer men så neg det bara kan bli på testet. Förstår inte hur man kan vara så skengravid ...
Samma här! Neg idag på bim-2! Funderar på att söka mig till Svårt att få barn delen på forumet, blir såklart glad för de som plussar men det börjar tära på mig att behöva hoppa till ny bim-tråd varje månad. Och även att läsa om dom som tycker allt är så jobbigt när de är på typ försök 2-3. Besvikelsen är ju jobbig oavsett hur länge man försökt men ändå inte på samma sätt som när man försökt länge. Hoppas verkligen jag inte trampar någon på tårna nu med det jag skriver men tror alla förstår vad jag menar. Börjar på riktigt oroa mig över att något är fel
Tack det ger en lite hopp .. Vet att man i te ska ha att det inte blev nåt förrens mensen kommit..men de e sjukt svårt å vara positiv just nu..känns som alla andra månader å då har det ju inte blivit nåt. Det enda somr skillnad denna gång är att jag mer får som hugg i magen än mensvärk..lite lite molvärk men som sen hugger till...
Hej på er!
Ville bara säga; ge inte upp hoppet!
Jag hade BIM 1/5, fick negativa graviditetstest men ingen mens, tog mitt senaste negativa test den 8/5.
Fick sen för mig att testa den 20/5 för att mensen fortfarande inte kommit och fick då starkt plus!
Tog idag ett CB digital och fick "Gravid 3+", så jag har ju minst i v.5! Ska på inskrivning hos BM nu på fredag 5/6 :)
Kram på er alla!