Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Hjälp mig analysera lite nu
Har tagit l tester sen första dagen mensen slutade .. Idag blev det svagare. Är det nån dag ni tycker att äl borde varit el ska jag räkna med att jag inte har nån?
Hjälp mig analysera lite nu
Har tagit l tester sen första dagen mensen slutade .. Idag blev det svagare. Är det nån dag ni tycker att äl borde varit el ska jag räkna med att jag inte har nån?
Oj va dålig bild haha ska se om jag kan få en närmare
Här kanske ..
Inget är så starkt som det ska vara vid ägglossning. Dock tycker jag inte du ska stirra dig blind på testerna, de funkar exempelvis inte på mig. Jag har kastat dom åt fanders
Men det betyder ju inte att jag inte haft ägglossning..
Hoppas de e så att jag har för lågt hormon för att testerna ska visa något.. Vet att jag inte plussade med sonen förrens vecka 7 typ , först då kunde man utskilja ett plus.
Hoppas de e samma med äl .. Enligt kroppens signaler hade jag äl den 20e .. Hoppas det för då har vi prickat in det rätt bra denna gång oxå
Grattis fiijah89!!!
Finns det chans att plussa på äl+7??
Fyller år i morgon och det skulle vara världens bästa present ...
Tråkigt att det inte blev något. Förstår din frustration och oro.. Jag är på försök 12..
Mens här, precis som väntat på bim-dagen Det känns ju helt omöjligt att bli gravid, fattar inte att det finns 7 miljarder människor om det är så svårt!
Ni som är kvar nästa månad får stå ut med mig ett tag till
Blir åttonde försöket för oss, tror det är något fel
Förlåt för deppigt inlägg, hoppas det går bättre för er andra!
Min lillasyster fick ett jättesvagt plis på bim+10. Hon är nu i vecka 25
Hej!
Är lite orolig, är nu på BIM+11 och ingen mens på sikte. Den 17 april var första dagen på min senaste mens. Den borde komma 15 maj, men än så länge har inte min mens kommit.
Vi planerar barn och har försökt fyra gången. Jag har alltid regelbunden mens men denna månade tycks vara lite skumt. Får endast negavivt på gravstickan och det samma hos mödra vc.
Det sticks lite i äggstockarna men vad tror ni att det kan bero på? Kan man plussa tror ni senare än BIM+11 om jag får negativt nu?
Tacksam För Svar
Kan man ha pms 12 dagar innan bim?? Blir irriterad på allt å alla utan anledning..å jag brukar inte ha pms