Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
fortfarande neg äl tester ...förstår inte, vad är stickningarna i magen om inte äl är på g?? borde ju ha äl i morgon..
fortfarande neg äl tester ...förstår inte, vad är stickningarna i magen om inte äl är på g?? borde ju ha äl i morgon..
Ja de va lika svag i dag .. Får se om det kanske är så att den ska komma på fredag istället då..för känningar har jag bu .
Var det lila svagt idag som igår? Du kanske får äl några dagar senare den här månaden. Det är ovanligt med en lutealfas som är längre än 16 dagar, så det kanske var en tillfällighet förra cykeln..? Jag får jämt stickningar i äggstockarna minst en vecka innan det övergår till riktig äl-smärta och ägget sen släpper. Håller tummarna för att det blir starkare snart!
Möh, de e ju jag som räknar fel haha jag ska ju ha äl på fredag om jag går efter en lutealfas på 16 dagar som förra månaden . Såååå då kanske de finns hopp om att det kommer ske en ökning?
Kan jag aaaana en stegring el är det bara för att det inte torkat?
Woop Woop .. Får locka till mig mannen när barnen lagt sig vid 20.. Han jobbar natt å börjar 22 :/ så jävla typiskt lixom ..
Wohoo lyckades få till det ikväll innan mannen gick å jobbade ..
Jag har sagt lite försiktigt att jag kanske inte ska tala om när jag har äl..mest för att han ska slippa känna pressen. Finns inget osexigare än äl sex haha.
Så ikväll när jag började försöka få igång honom.,
- vaddå,har du kissat positivt på Stickan?
- nä jag vill bara nöjesligga ikväll borde bli positivt senare i veckan
- ah coolt...
Haha jag ljög ju inte helt iaf,jag försöker få han å förstå att man kanske borde börja ta några dagar unna äl oxå men han tycker jag ändrar spelreglerna då,då jag först sagt att vi får tolkligga 2 dagar vid äl ...
Tempen går upp å tror även äl testerna gör de med. Spännande det här ...
Jo men visst tar de sig?
Nu har jag riktigt ont i magen.. Blir nog en take It for the team ikväll...
Hur tänker kroppen lixom,lätt å bli sugen när man har skitont i magen
Vad tror ni? Är det positivt nu?