• halo83

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hoppar in r,mensen kom idag 2 dagar tidigt.

Blir vårar 12:e försök...förra månaden deppade jag ihop totalt..men i morse när den kom så bara

-jaja,får ta nya tag nästa äl..

Var rätt inställd på att den skulle komma.

Nu tänkte jag köra med äl stickor 2ggr om dagen för att försöka se om ägget släpper..men hur gör man det? Jag får ju alltid utslag på äl test,stickor såväl som digitalt...

• halo83

Ok då ska jag testa det med :) när ska man börja tempa?

Kör man en gång på morgonen el flera gånger om dagen!?

Symetrical skrev 2015-05-11 10:21:28 följande:

Enda sättet att säkert veta att ägget verkligen släppt är att ha koll på sin temp. Stiger bara om äl skett. Ibland kan man nämligen få både ont, äl-sekret och positivt på äl-test utan att ägget de facto lossar, så kan verkligen rekommendera tempmetoden.

• halo83

Jag har äl den 20/5 och bim 7/6

Blir mitt 3e men första gemensamma med mannen.

Är på försök 12 nu

• halo83
    Fian88 skrev 2015-05-12 07:55:37 följande:
    Då har vi försökt lika länge! Hoppas att juni blir vår månad!!
    ja å vi har bim nästan samtidigt =) jag ahr den 7.e

vi får hålla tummarna stenhårt denna månad,nu är det vår tur!
  • halo83
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 08:52:12 följande:

Jag hoppas också juni blir din och halo83 månad <3.....

tack =)
  • halo83

nu jäklar ska jag hel gardera mig haha. beställt hem termometer massa äl stickor å så 2 cb plus...nu jäklar  ska de bli ett +!!!

• halo83

Finns det nån stans man kan läsa om tempning? El nån som orkar förklara i korta drag? Beställt hem en nu men osäker på vad man ska titta efter..

• halo83

Tack för svar om tempningen. :)

Hur vet man om ägget släppt? Är det bRa via äl stickor man kan se de? Jag vet ju att jag har äl men är osäker på om och när ägget verkligen släpper...nåt knas är det ju som vi inte tajmar in då vi försökt i 1 år.. Upptäckte iaf att äl sker 1v tidigare än jag trott..de e ju ett steg i rätt riktning ;)

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni