• halo83

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Jag får tydligen inte heller äl ... Kört med äl test men får inte nå positivt utslag..

mikamon skrev 2015-06-02 17:38:13 följande:

Eller när man inte ens får ett fjuttigt ägglossning. Inne på cd34 utan ÄL nu :/ Tänkte skrota alla ältester nu för jag blir bara stressad. Känns som kroppen är i viloläge eller nåt.

Himla glad för er alla som plussat dock! <3

• halo83

Jag har mellan 28-32 dagar.

Det vackraste skrev 2015-06-02 19:52:44 följande:

Har du cykler under 35 dagar har du säkert äl.

• halo83

Gråter hysteriskt å är helt förtvivlad.. Efter 12mån försök och ständiga besvikelse har vi beslutat att sluta försöka och acceptera att vi inte kan få barn. Helt förtvivlad in i skälen men samtidigt skönt att all väntan förhoppningar och besvikelser är över .

• halo83
    Det vackraste skrev 2015-06-03 11:07:11 följande:

:(

Men du har två barn förut? Kan ni inte köpa ett spermietest att kolla med hemma först?

Jag har 2 och han har en... Han vill inte göra tester.
  • halo83

Jag har 2 snitt och en abort i bagaget så det kan mycket väl vara jag som inte kan. Att han inte vill testa sig har med att han vill ta allt som de kommer,händer de så händer det..ingen stress. De e jag som stressat upp mig å oroar mig för ev fel.

Det vackraste skrev 2015-06-03 11:27:35 följande:

Varför inte?

Hur ska ni annars få veta om det är någonting som går att få hjälp med? Men har han redan ett barn är det säkert ingen större skillnad för honom nu.. i fertilitet, men man vet aldrig.

Du då? Du kan ju kolla dig?

Samtidigt har ni tre barn totalt. :) Inte med varandra men so what? Det är bara besvärligt tänker jag att ha barn både på mammas sida, pappas sida och gemensamt.... :/ men det ska jag inte lägga mig i.

Han har inte steriliserat sig då? (Ursäkta men sånt har hänt och mannen inte vill berätta och inte vill testa sig. ...)

Ni har väl ett fantastiskt liv med dina två barn och hans barn?

(Ber om ursäkt om jag trampar på några tår....)

• halo83

Grattis

Nyfikenundrar skrev 2015-06-04 01:28:34 följande:

Jag plussade precis som jag trodde jag skulle

• halo83

Idag kom mensen ..3 dagar för tidigt . Nu tar jag en paus från fl och alla bimtrådar.

Orkar inte med denna besvikelse något mer.

Grattis till alla er som plussat och lycka till r er som snart har bim :)

• halo83

Hmmmm...jag som skulle hålla mig borta ;) men måste fråga om lite råd.

Jag hade bim på söndag men började blöda idag så jag trodde de va mensen...MEN jag blöder knappt nåt alls,behöver knappt trosskydd ens och har inte ett dugg ont i te ens molvärk..jag brukar ligga dubbelvikt å blöda syndafloden annars.

Tror ni de e kört ändå ?

• halo83

När jag tänker efter så kan jag ev ha blödit med sonen för där hade jag inte en tanke på graviditet förrens mensen uteblev en gång å då va jag i V8 ... Får se om det tilltar el om det slutar. Slutar de blöda tar jag ett test på söndag då jag skulle haft bim

AngelinaAr skrev 2015-06-04 14:41:10 följande:

Hej

Samma här är gravid vecka fem

Blödde två gg Peter fläckar

Efter de kom plusset. Jag brukar åxå ha syndafloden haha alla graviditeter är olika har aldrig haft blödning o vart gravid så de vart ngt nytt för mig.. Hoppas de hjälpte iallafall

Lycka till hoppas du plussar snart...:)

• halo83

Ja bim på söndag.. Neg test i morse

Det vackraste skrev 2015-06-04 15:31:35 följande:

Du har bim på söndag? Har du tagit nåt test? Håller tummarna för 12.e gången gillt. ;)

• halo83

Kan ta bort mig oxå , mens här med

soofa skrev 2015-06-04 21:09:14 följande:

Tråkigt tjejer. Nu siktar vi på juni/juli! 

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni