soofa skrev 2015-05-19 22:54:24 följande:
Jag var precis likadan förra månaden. Tror det berodde på att jag nästan var säker på att jag var gravid (på grund av alla låtsas-symtom). Den här gången känner jag mig lugnare, hoppas såklart på ett plus men känner att den är 50/50. Därför blir också väntan mindre jobbig. Men att vänta är jobbigt, nästan oavsett vad det är.
Japp, Göteborgsvarvet it is. Jag är så otränad jag kan bli men har sprungit det innan och hoppas ta mig runt i år också. Vi bor i Växjö så det blir bara en weekend i Göteborg i helgen. Vad är det som lockar er dit? Familjerna?
Ah :) Dels är det min sambos familj, och dels för att vi längtar bort från hetsiga Sthlm. Min sambo vantrivs här, jag gillar Sthlm men kan tänka mig att flytta härifrån för hans skull. Gbg är vackert så inte mig emot ;)
Symetrical skrev 2015-05-20 07:22:46 följande:
Spänningen är oliiiiiidlig! och tempen? Du hade inte koll på den?
Jag har legat på ca 36.6 i ett par dar nu, men igår och imorse gick morgontempen ner till 36.1. Har fått hem NC-termometern nu så ska börja tempa med den imorrn.
Idag började jag få stegring på ältest. Med morgonkisset fick jag väldans hög stegring, och snäppet mindre nu på kvällen (kissnödig i två timmar om inte mer). Postar här nedan.