Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Usch, stackare! Fruktansvärt att man ska behöva ha det så en gång i månaden. Jag sa det till min sambo i går (när jag hade som mest ont), att den största anledningen till att jag vill bli gravid är att slippa den här mensvärken. Det är det såklart inte men det kändes så just då. ;)
Ja, jag har kontaktat dem ganska mycket nu i början av användandet och de svarar snabbt och bra.
Haha, min sambo är lite likadan med min termometer. Jag har ju bara använt den i en månad och han fascineras över att det är det första, och då menar jag verkligen det första, jag gör när jag vaknar på morgonen. Han vill inte att det här med att bli gravid ska vara det enda jag tänker på, och tror att termometern gör att jag gör det medan jag mer känner att termometern gör att jag kan minska tankarna på det när jag vet att jag ändå inte har ägglossning och så. Långt inlägg, men förstår du? :)
Ja men eller hur! Min sambo tyckte förr att jag var helt fixerad med alla tester hit och dit (de gånger jag nämnde till honom att jag fått pos ältest). Jag började med ältester först och främst för att få mer kontroll över att veta när mensen skulle komma på ett ungefär. Nu efter flera månader så har det blivit mer just att kunna spåra ÄL :) Skönt dock att han har börjat längta mer och mer efter bebis han också, det gör honom mer förstående till allt testande och tempande också <3 :)