Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Grattis debbie85! :) och välkommen Nystjärna. Vi är ett härligt gäng här <3
Grattis debbie85! :) och välkommen Nystjärna. Vi är ett härligt gäng här <3
Ja jag får hoppas att det är så.. Fyller år sen 25:e så vill gärna ha äl innan dess ..vore ju en toppenpersonal från min man att placera en bebis i magen haha
Mina emojis blev visst frågetecken :/ :)
Då var det nog så, ska du se, att äl inte har kommit ännu! Fortsätt testa så ska du se att det dyker upp! Ett tips är att börja på rosenrot, efamol eller bidrottningsgele som man kan köpa på hälsokosten. Det ska stimulera hormonerna och korta cykeln för de som har långa cykler. Jag är inne på min första kur nu och tyckte mig de en liten stegring på ältestet igår så hoppas att det funkar :)
Och ja, man får gråta! Även fast det är jobbigt så är det bra för både kropp o knopp att få gråta av sig ibland! Det rensar en del känslor! :) och sen kan man komma in här och skriva av sig de resterande känslorna ;) stor kram till dig!
Hoppas jag får hoppa in här!!:)
Tänkte inte försöka aktivt denna månad pga sådan sorg vid förra mens men nejdå. Allting glömt och nu känns det kul igen!
BIM 31 maj! 55:e försöket! nejdåå:p haha snart tar det sig nog!
Har inte hängt med men ser att du har bim snart! testat än?? Håller tummarna!
Alltså hörrni, jag behöver lite hjälp. I lördags såg jag stegring på ältestet och igår vid 18tiden var det nästintill fullt. Vi hade sex onsdag, fredag, igår. Nu på morgonen hade ältestet minskat men jag har fortfarande samma temp som jag hade för tre dagar sedan... Jag åkte bort i helgen o glömde tempen hemma så blev ingen tempning lördag-söndag. Men tempen ligger alltså på samma som den gjorde i fredags... Jag börjar bli sjukt nojig att jag bara fått en stegring denna månaden och att äl inte har skett/kommer ske... Jag hoppas innerligt att jag får dippen imorgon o att äl då sker på onsdag... Vad tror ni? Behöver jag vara orolig? Nån som varit med om liknande?