Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Skitbra nu har de utsatta sig med bild åxå..Satan!
Skitbra nu har de utsatta sig med bild åxå..Satan!
Men ska det vara starkt så många dagar :D?
Kolla de sista två är en på morgonen och en nu hahah hur sjukt är.det nte det va ju fan tvärtom innan jue hahah e helt jävla täppt i nästan uhh..
Ja det är som mig kolla vad jag fick idag morgon haha
Men idag har äggvita sekretet försvunnit.. Helt plötsligt klibbigt
Japp svagt var det :) känner åxå att det är över ägglossning har varit men samtidigt skeptisk till en graviditet då jag fick mens inan förra graviditeten efter missfallet...men vet aldrig ska nog tempa imorgon konstigt dedär med blod i näsan hehe spännande... Symetrical vad händer några symptom? Test??
Skenis my asså
Asså alla dom symptom så mkt kan man nte inbilla sig haha omg så kul...väntar sj åxå fortfarande har tempade när jag vaknade för skoj skull 37,2 exakt samma som förra gången där låg jag tills mensen uteblev..det där med temp kanske nte är på alla det är ju olika graviditeter åxå men du har ju alla symptom jag har bara förhöjd temp inget annat haha
Jag plussade nog idag! Jag är fortfarande förvånad, bim-5 men ett tydligt streck. Tydligare än det var på bim-2 förra månaden då jag fick mf. Men det konstiga är att både test-och kontrollstrecket är lite förskjutet till vänster, så det sitter inte riktigt där det ska. Vad tror ni? Får ta ett nytt imorgon på morgonurin och hoppas det sitter på rätt ställe då! :)
Har fem test kvar jag kmr börja testa någon gång i nästa vecka när hade du tänkt testa?vilken dag plussade du förra gången? Symetrical
Gjorde ett morgon urin nyss
Endå det är för tidigt