Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Jag har ingen pivat gynläkare så får nog allt snällt vänta ;P hade det varit så att min temp hade fortsatt vara hög så hade jag nog proppsat på att få komma in snabbare, men nu när den är nere på nivån innan äl så finns det ju egentligen inga tvivel på att det är ett mf känner jag.. För visst ska tempen hålla sig hög heeeela graviditeten, utan dippar?
Bara att vänta ut blödningen nu antar jag. Svårt att veta hur man ska räkna ut äl efter detta... Ska man börja räkna dagar från första blödningsdagen precis som vid mens eller ska man räkna från när det är slut? Någon som vet?
Har också lägre temp nu igen och blöder lite mer, så är väldigt övertygad om att det inte kommer bli någon fortgående graviditet av detta. Känns märkligt nog helt okej ändå. Antar att det beror på att jag ju aldrig hann plussa och glädjas över det innan jag började blöda. Nu önskar jag bara att min kropp skall fatta galoppen och ta hand om det här på eget bevåg och att jag skall få ett helt definitivt svar hos gyn i eftermiddag.
Vad gäller äl efter MF kan det variera väldigt mycket, så svårt att utgå ifrån någon särskild dag. Äl-testen kommer nog gå varma hemma hos mig från det att gravtestet visar negativt. Tänkte beställa hem en hel bunt av båda här i eftermiddag.