Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Negativt äl-test nu på morgonen, dock ändrade flytningar så tror den är på gång i alla fall! :)
Negativt äl-test nu på morgonen, dock ändrade flytningar så tror den är på gång i alla fall! :)
BIM +2 idag och fortfarande ingen mens, tog ett CB nyss. Tycker mig se ett svagt streck i mitten, vad ser ni?
Om det nu stigit borde man inte kunna se det nu två dagar efter blödning? Nu har jag bruna flytningar.
Nu tog jag precis ett helt blankt gravtest så måste väl kunna säga att mitt mf är över nu? Tempen är nere på 36,1 vilket är lägre än innan äl sist. Den här alltså sedan i lördags gått från ca 36,8 till 36,1 de senaste tre dagarna. Blödningen över sedan i tisdags, sen dess bara brunt o idag bara lite beigt. Borde väl va fritt fram att dricka lite vin på kvällens konsert då?
Hur ledsen jag än har varit de senaste dagarna över mitt mf så känns det nu skönt att det är över och jag längtar till nästa försök! Jag har tänkt mycket på er andra tjejer i samma sits och även er som fortfarande kämpar för ert plus! Jag är enormt tacksam att jag hittade denna tråden! Ni har varit ett kanonstöd både under försöken, plusset och sen under mitt mf!! Jag tror att jag kommer hänga kvar här ett tag till med er goa brudar! <3
Jag som handlade glass åt dottern där hemma...Helt plötsligt värsta smärta bara slängde in sakerna i bagaget o körde som en jävel in när jag kom in på gynmottagningen hade smärtan nåt åt helvete att jag bara föll sex stycken sköterskor bara kuta allt vad dom kunde... Dom testade svagt igen ohh... Ligger här med dropp och kateter och tänker på dig symetrical... Hoppas jag får glada nyheter om.dig iallafall det hade värmt...kram
Ohhh satan så ledsen jag blir nu men du ta detta av mig jag lovar dig jag blev inlagd med dropp igen för eventuell titthålsundersökning imorgon tro mig ta det så änn att riskera som mig... Jag e skiträdd nu vill inte dom ska ta bort äggledaren på mig men gäller det liv och död så är det ett måste. Man kan ju dö!dom ska kolla mitt för det stiger långsamt dom sa att de verka inte vara normal graviditet dom hittade lite svullnad i vänstra äggstocken men fortfarande vågar dom inte påstå de utomkveds men jag blöder till och från plus ont i vänstra sidan så de tyder ju på ngt galet. Men dom lova titta och inte försöka ta bort den helt..hoppas det stiger högre o man ser på vul att de sitter rätt men just nu ser de nte bra ut..Hur.mår du nu då?blöder du va sa dom är nästa steg?stor kram!