Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

soofa skrev 2015-06-12 06:36:55 följande:

Negativt äl-test nu på morgonen, dock ändrade flytningar så tror den är på gång i alla fall! :)

Sätter mina marker på att du får positivt test på söndag och äl på måndag! Fler bet?
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-12 09:22:38 följande:
    Jo jag har koll varje morgon på tempen den ligger 37.3 nu innan låg den 37.2 sedan ägglossning... Jag blir lika varm och flåsig så fort jag städar..

Därför man blir så virrig! Igår kväll kände jag stick i höger sida tänkte shit nu är de på gång..mensvärk asså men näe det kom bruna flytningar istället detta är ju helt sjukt! Vad ligger din temp på?

Tro mig jag tror inte det handlar om tempen...barnmorskan sa att man inte får så mkt hjälp av temp då det kan variera från person till person... Har dom ringt??har tänkt på dig hela kvällen...
    Så gullig du är! <3 Har tänkt massa på dig och aniroma också. :-/
    Min temp ligger på typ 36,6-36,9 nu. I vanliga fall efter äl ligger den över 37, eller som allra lägst 36,9. Bara vet att många som fått MF har fått rejäl tempminskning i samma veva, så känns verkligen som samma för mig.
    Nej, inget samtal än. Tror han ringer efter 13 nån gång. Lovar att hålla dig uppdaterad! Knäppt förresten att du inte fått någon remiss och rekommendation för när du skall ta nytt blodprov!
  • Symetrical
    aussies skrev 2015-06-12 08:42:25 följande:

BIM +2 idag och fortfarande ingen mens, tog ett CB nyss. Tycker mig se ett svagt streck i mitten, vad ser ni? php2Ev8pF03013.jpg

Ser definitivt ett streck. Vågar nig nästan på ett grattis!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-12 09:23:40 följande:
    Du brukar ju ha rätt! ;)
    Hahaha. Fast här måste jag tillstå att jag skjuter från höften!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-12 10:59:51 följande:
    Haha, fast du förutspår min ägglossning precis samma dag som min NC-app gör det. ;)
    Gör jag!?!?? Nej, men då måste jag vara ett fertilitetsorakel, trots allt!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-12 10:01:40 följande:

Om det nu stigit borde man inte kunna se det nu två dagar efter blödning? Nu har jag bruna flytningar.

Det borde absolut synas om det stigit eller sjunkit! Jag gjorde ju mina blodprov med två dagars mellanrum just för att hcg brukar dubblas varannan till var tredje dag.
  • Symetrical
    Aniroma skrev 2015-06-12 12:30:57 följande:

Nu tog jag precis ett helt blankt gravtest så måste väl kunna säga att mitt mf är över nu? Tempen är nere på 36,1 vilket är lägre än innan äl sist. Den här alltså sedan i lördags gått från ca 36,8 till 36,1 de senaste tre dagarna. Blödningen över sedan i tisdags, sen dess bara brunt o idag bara lite beigt. Borde väl va fritt fram att dricka lite vin på kvällens konsert då?

Hur ledsen jag än har varit de senaste dagarna över mitt mf så känns det nu skönt att det är över och jag längtar till nästa försök! Jag har tänkt mycket på er andra tjejer i samma sits och även er som fortfarande kämpar för ert plus! Jag är enormt tacksam att jag hittade denna tråden! Ni har varit ett kanonstöd både under försöken, plusset och sen under mitt mf!! Jag tror att jag kommer hänga kvar här ett tag till med er goa brudar! <3

Håller med dig. En underbar tråd med underbara töser! <3
    Fick reda på gårdagens hcg innan idag och det hade gått ner från 126 till 52 på bara två dagar, så det bådar ju gott inför framtida försök. Hoppas på negativt gravtest i nästa vecka.
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-12 13:38:46 följande:

Jag som handlade glass åt dottern där hemma...Helt plötsligt värsta smärta bara slängde in sakerna i bagaget o körde som en jävel in när jag kom in på gynmottagningen hade smärtan nåt åt helvete att jag bara föll sex stycken sköterskor bara kuta allt vad dom kunde... Dom testade svagt igen ohh... Ligger här med dropp och kateter och tänker på dig symetrical... Hoppas jag får glada nyheter om.dig iallafall det hade värmt...kram

Men stackars dig, hjärtat! Lider sååå med dig!
    Min gynekolog ringde och mitt hcg hade sjunkit från 126 till 52 på bara två dagar, så det känns skönt att veta att det verkar försvinna ut ur kroppen relativt fort i alla fall!
    Oroa dig inte för att förlora en äggledare. Skall inte påverka fertiliteten, då den äggledare man har kvar tar över jobbet och man på så sätt får äl i princip lika ofta som med två fungerande äggledare.
    Tänker på dig och hoppas sååå att du blir bättre snart!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-12 22:55:33 följande:

Ohhh satan så ledsen jag blir nu men du ta detta av mig jag lovar dig jag blev inlagd med dropp igen för eventuell titthålsundersökning imorgon tro mig ta det så änn att riskera som mig... Jag e skiträdd nu vill inte dom ska ta bort äggledaren på mig men gäller det liv och död så är det ett måste. Man kan ju dö!dom ska kolla mitt för det stiger långsamt dom sa att de verka inte vara normal graviditet dom hittade lite svullnad i vänstra äggstocken men fortfarande vågar dom inte påstå de utomkveds men jag blöder till och från plus ont i vänstra sidan så de tyder ju på ngt galet. Men dom lova titta och inte försöka ta bort den helt..hoppas det stiger högre o man ser på vul att de sitter rätt men just nu ser de nte bra ut..Hur.mår du nu då?blöder du va sa dom är nästa steg?stor kram!

Stackare. Hoppas på ett mirakel för din del! Håller alla tummar och tår att allt skall lösa sig på bästa sätt. Styrkekram till dig!
    Jag småblöder lite fortfarande och skall ta tabletter imorgon bitti för att öppna upp livmodern och förhoppningsvis kunna släppa ut det sista resterna av missfallet, så att jag slipper skrapning. Skall sedan tillbaka på en återkom nu i veckan hos min gynekolog. Han är en riktig klippa!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-13 10:12:22 följande:
    Haha japp, det är PRECIS min plan! :D Sambon jobbar till i kväll men sen så! ;)
    Yaaaay! Bim typ 28:e då, eller?
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni