Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Här dippade temperaturen rejält nu på morgonen, hoppas på en implantationsdipp och att den ökar igen i morgon. :) ÄL + 8 i dag.
Här dippade temperaturen rejält nu på morgonen, hoppas på en implantationsdipp och att den ökar igen i morgon. :) ÄL + 8 i dag.
Kunde inte hålla mig testad nu kl 3. Bim-7 jihoooo! Hoppas nu bara att den lilla filuren vill stanna! <3 <3
HAHA, kära vänner, vet ni vad?
Mensen har lyst med sin frånvaro hela dagen idag och jag blev gladare och gladare ju längre dagen gick TILLS jag såg att min app var inställd på 27 dagar och inte 28 dagar som min cykel är. HAHAHA, så jag har alltså bim imorgon istället
Mensvärken sitter i, har ju varit där sedan i fredags men lite starkare igår och idag. Hoppas det inte är riktig mensvärk, det återstår att se imorgon :)
Testade imorse på bim, fortfarande negativ men ingen mens än.
Hoppas hoppas! Testar nog på fre i aå fall, då är de 7 dagar efter "nidisen"
Jaha... fick en rejäl blödning nu i lördags (på cd 10) som jag misstänkte var en biverkning av mina letrozoltabletter. Började som litegrann på fredagen, för att sen tillta en hel massa under lördagen och samtidigt fick jag mensvärk. Försvann typ 12 timmar senare och sedan dess har jag haft lite brunt blod, men inget färskt.
Tänkte nu idag på cd 13 att jag skulle ta ett äl-test för att se hur landet låg, även om jag inte har några äl-känningar än, men med tanke på letrozolbehandlingen ville jag ändå vara på den säkra sidan, för att inte riskera att missa den. Har ALDRIG fått ett i närheten av så stark och snabbt utslag. Mycket märkligt, tänkte jag och stack ner ett gravtest i urinen. Typ 3 sek senare var det vrålpositivt.
Jaha, då var alltså blödningen i lördags ett tidigt missfall, drog jag slutsatsen av. Fick ett akut vul i eftermiddags där gynekologen lät "ganska" övertygad om att det inte skulle vidareutvecklas till en fullgod graviditet. Störigt nog inte lät hon inte helt hundra, då hon såg något inne i livmodern, men det kunde tydligen likaväl vara en klump blod eller nåt.
Förvirringen är total, kan jag tillägga. Dock inställd på att det var ett missfall och skulle det mot förmodan inte ha varit det får jag väl reda på det om en vecka när jag har ett vul inbokat hos min ordinarie gynekolog...
Håller alla fingrar och tår att det ligger en liten och växer där inne. När jag fick mitt missfall i vecka 6 så kunde de se det direkt på ultraljudet. Och jag fick verkligen mensvärken från helvete. När jag väntade min son så blöder jag två ggr i V30 och V 35 utan att det va nån fara. För här ligger han ju bredvid mej Va säger din Magkänsla?
VAVAVA?!? nu hänger jag inte med..!!
När hade du bim? typ två veckor sedan? så det var en "fejkmens" då och du var gravid? jag hoppas verkligen inte detta är ett missfall nu, utan att det finns ett mirakel i magen, men om det är ett missfall så sägs det ju att man har lättare för att bli gravid. Håller alla tummar o tår!!!!