Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

halo83 skrev 2015-05-13 16:45:47 följande:

Nu jäklar går jag all in!! Även börjat med folsyra och rosenrot haha...om de inte blir ett plus nu får jag nog kontakta bm????

phpSFcjwT48956.jpg

Kbk!
  • Symetrical

Svagare äl-test nu på kvällen och nedräkning (med hjälp av ett glas vin) till mannens hemkomst.

• Symetrical
    soofa skrev 2015-05-13 21:16:50 följande:
    Haha okej då, det kan jag väl gå med på. ;) Jag är så ny på det här och har inget tålamod = dålig kombo!
    Test ha tålamod i 44 dagar!!!
  • Symetrical

Något högre temp idag och testerna har bleknat en del. Dock kom mannen hem med feber och var helt kallsvettig igår (jävla bandy!) så det vart inge mys.

Kände på tappen innan och den var ganska stängd redan. Hmm... Aja, tur att vi sexade ett par dagar innan i alla fall. Känns egentligen ganska meningslöst att hetsa upp sig. Framförallt nu när min lutealfas fortfarande är för kort. Blir det så blir det, är min devis. Fick i alla fall äntligen äl. På dag 44. Det ni!

• Symetrical
    soofa skrev 2015-05-14 09:29:14 följande:

Något händer! :D phpWPL5HS95187.jpg

Sa ju det, babe!!! Positivt imorgon och äl på lördag! Wohooo!
  • Symetrical
    Jelu skrev 2015-05-14 07:46:22 följande:
    Åh nej fel tillfälle att komma hem sjuk dessutom.

Hoppas det finns ngn simmare kvar.

Får du ngn hjälp med ägglossning ? Tänkte när den kom så sällan
    Ja, skall testa letrozol nu nästa cykel för att förhoppningsvis lyckas påskynda äl en aning och därmed förlänga lutealfasen också.
  • Symetrical
    MissMf skrev 2015-05-14 08:44:01 följande:
    När jag blev gravid med sonen hade jag äl på cd 73... :p då ville jag bara att mensen skulle komma men fick ett fint plus :) har haft äl runt cd 29 nu när mensen kom tillbaka och den här gången på cd 20. Fattar ingenting. :p så här verkar cykeln bli kortare efter första grav. Kör så det ryker o lycka till! :)
    Åh, tack för att du ingjuter hopp i mig!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-05-14 11:38:15 följande:

Woop woop! Höjning på mitt ältest idag! Tog testet vid 10.00 på morgonens andra kisstur :p

php2HA7o339923.jpg

Weeee! Synkad med sofa då!
  • Symetrical

Haha. Sköna autokorrekt på mobilen. Först blev soofa soffa och sen när jag gjorde om det blev det sofa och nu för tredje gången sida. Envisa sate!

• Symetrical
    Jelu skrev 2015-05-14 12:27:19 följande:
    Hoppas att det fungerar om du nu inte plussar innan
    Tack skall du ha! Vore nåt!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni