jzz2306 skrev 2015-05-16 11:24:02 följande:
Du är inte alls ensam, vi har det likadant! I tisdags när jag fick positivt äl-test försökte jag först få till det utan att nämna äl, men han ville inte så då sa jag det och då ville han ännu mindre eftersom det blev så ospontant och han var trött. När vi var 19 och nykära skulle han aldrig sagt nej
Men sen fick vi till det på morgonen istället. Nu känns det som att vi bara prickade in det halvdant den här månaden, men då kanske jag blir mindre ledsen när mensen kommer eftersom jag inte hoppas lika mycket...
Här vart det bara att ligga fredag och måndag (försöker få till det någon gång dagarna innan också, eftersom de säger att simmarna är piggare när de inte legat för länge där inne innan de får komma ut
) Själva äl skedde med största sannolikhet på onsdagen, men då hade sambon feber och mådde allmänt kass, så är också inställd på att det inte tog den här månaden, även om sex 2-3 dagar innan äl absolut kan leda till en graviditet.
Jag har en kompis som blev gravid när de hade sex en enda gång den månaden, typ 3-4 dagar innan äl och han kom inte ens i henne (även om det uppenbarligen undslapp några rackare innan han hann få ut den!)