Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

linnsanbelle skrev 2015-05-12 11:07:24 följande:
    Det som var "hyffsat" starkt var från ett annat märke och det var första testet, då misstänker jag att jag missade stegringen eftersom jag enligt appen skulle ha öL i söndags (tror dock snarare jag hade ÄL igår). När jag testade samma märke dagen efter så var det svagt igen.

Nej, nu skiter jag i dom testerna. har känt efter på min livmodertapp och killen sa även igår att den var mjuk och öppen så "litar" på det. Men fortsätter med varannan-dag-sex veckan ut!
    Så under "fertil" period har vi haft sex ons,fre,sön,mån och kommer ha denna vecka ons,fre och sön. Det borde räcka! haha
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Låter som att ni täcker in det ganska optimalt då!

Här vart det ligga av onsdag, fredag och igår. Får man vara nöjd med som småbarnsförälder.
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 11:08:06 följande:
    haha skulle givetvis ha ÄL i sön och inte öl. Jag gillar inte ens öl, jag dricker bubbel smile5.gif
    Jag gillar öl. Och bubbel. Och vin. Påminn mig om varför man försöker bli på smällen, nu igen..!?
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-12 11:13:12 följande:

Jag kommer tyvärr ha noll koll på om jag har äl den här månaden, då jag är dunderförkyld och inte alls kan lita på mina mätningar. Förra månaden var det tydligt att jag hade äl då min temp sköt till höjden en dag men som i dag, flera dagar innan beräknad äl har jag en temperatur på nästan 38 grader och det är tyvärr inget tecken på äl utan att jag nästan har feber. Skrikandes Typiskt!

Mööög! Timingen på den! Håller tummarna att du blir frisk nu på ett kick och sen märker tempökning på typ söndag/måndag!
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-05-12 12:02:32 följande:

nu jäklar ska jag hel gardera mig haha. beställt hem termometer massa äl stickor å så 2 cb plus...nu jäklar  ska de bli ett +!!!

You go gurl!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-12 11:18:50 följande:

Jag har sett massa olika information om det här men undrar om ni har koll. När i samband med äl har man ont? Jag har aldrig tänkt på min äl innan men nu är det ju nästan det enda jag tänker på (haha) och har en molande värk i magen i dag, nästan som mensvärk. Känner man något innan eller är det som många skriver just bara själva ägglossningen man känner av? Mvh/tjej med noll koll

Har jämt rejält ont typ 2 dagar innan äl till och med dagen efter. Tror dock att det kan variera rejält från person till person!
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-12 12:14:36 följande:

Konstigt nog så när jag inte plussade förra månaden så va tanken "yes! Nu kan ja dricka vin i helgen". Haha, alkolist much?

Jag väljer att kalla det självbevarelsedrift. Gäller ju att passa på liksom!
  • Symetrical
    Jade2016 skrev 2015-05-12 14:38:58 följande:
    Härligt<3
    Ni kommer ju testa samma dag (söndag) då!
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-05-12 17:10:52 följande:

Nån mer här som kör med rosenrot?

Jag gör. Vågar knappt säga det, med tanke på att jag den här cykeln verkar få äl på dag 44! Hahahaha.
  • Symetrical
    MissMf skrev 2015-05-12 20:56:39 följande:

Att ni kan hålla er så länge med o testa :p jag kommer börja testa på äl+7 eller nått :p testoman. Hehe. Men plussade på typ äl+8 med sonen :) har superpositiva äl test sen igår morse. Har haft positiva i 3 dagar tidigare. Hade grym molvärk söndag/ måndag som har avtagit under dagen. Borde ägget ha släppt i dag då? Testen blir väl svagare direkt när ägget släpper? Tempade oxå så får se vad tempen säger i morgon :) ska på svärfars bröllop nästa helg o jag är inte heller den som hoppar över vinet i vanliga fall så får typ gömma mig om jag plussar tills dess :)

Då verkar vi vara väldigt synkade. Tror jag hade nedsläpp nu under kvällen, då jag nyss upptäckte en ganska tydlig tempdipp! 0,4 mindre än i morse (brukar jämt ha typ 0,4 mer på kvällen än morgonen), så håller också tummarna för högre temp imorgon bitti!
  • Symetrical
    MissMf skrev 2015-05-12 23:10:21 följande:
    Hehe så kan det va. Då får vi se vad temparna visar i morgon :p
    Fortfarande låg temp, men i alla fall ingen tvekan om att testet är positivt nu i alla fall!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni