Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Godmorgon kompis! Ville bara säga att jag antagligen joinar dig i juni tråden då jag testade neg idag..
Ska bli kul o följas åt!
Godmorgon kompis! Ville bara säga att jag antagligen joinar dig i juni tråden då jag testade neg idag..
Ska bli kul o följas åt!
Stickorna visar när ÄL bör anlända inom 24-48h så du missade antagligen det där superduper starka testet tror absolut att ÄL är här! Perfekt inför helgen, då kan ni ju sexa till Måns imorgon! Wiho
Haha! Absolut inte, jag tänkte mest på låttexten "hero" där mannen kan känna sig som hjälten om 2 veckor när plusset kommer ) fattaru la'
Öööhh.. Fick precis en pytteblödning.. Men ingen mensvärk eller ngt. Ser ut som en nidis (om man googlar bland alla äckliga bilder) men känns som om det är försent för det?? ÄL+11 idag...
Så himla konstigt för jag tyckte verkligen det såg ut som om ngt jag inte haft förut. Det såg liksom inte ut som mens för de var mer "flytning med blod". Himla konstigt.
Det är säkert mens-spök dock!
Ingen mer blödning. Några timmar av mensvärk efter den lilla nid(?)blödningen igår.
Som ju är normalt vid både graviditet o mens ;) haha
Jätte dålig bild, min kamera har gått sönder och fick ta bilden genom FaceTime! :D bim-2 och det är ett streck där, det kom inom tiden och jag behöver inte vinkla stickan för att se det. Och inte morgonurin... Och det blir bara tydligare och tydligare ju mer det torkar! Känner mig lite nervös, inte är väl jag gravid! nåja, kanske testar igen ikväll och ser om det är likadant där!
Precis det stämmer. Åh, ska ge mig på ett försök imorgon! :)
Testa i morgon vetta! Är det negativt då så vet du ju ändå att det fortfarande finns chans att du plussar. Ingen mer blödning eller? Låter ju verkligen som det kan vara en nidis!