Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

linnsanbelle skrev 2015-05-22 09:17:49 följande:

Godmorgon kompis! Ville bara säga att jag antagligen joinar dig i juni tråden då jag testade neg idag..

Ska bli kul o följas åt! smile1.gif

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Ytterligare en win/win med andra ord; antingen plussar du om några dagar, eller också får du nöjet att fortsätta hänga virtuellt med den här galna skåningen!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-22 11:08:06 följande:
    Haha, så ska jag också tänka om jag inte plussar om sissådär en vecka! Inget ont som inte har något gott med sig, eller hur säger man? Skrattande
    Puss på dig, goding!
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-22 13:22:54 följande:

Stickorna visar när ÄL bör anlända inom 24-48h så du missade antagligen det där superduper starka testet smile1.gif tror absolut att ÄL är här! Perfekt inför helgen, då kan ni ju sexa till Måns imorgon! Wiho smile1.gif

Insinuerar du att Maries karl ej besitter förmågan att få igång henne på eget bevåg!?!!??
  • Symetrical
    Marie14 skrev 2015-05-22 14:55:29 följande:
    Haha, jag tolkar det som att vi kan göra det under tiden :P::P:P
    Men behöver hjälp av "Mums Zelmerlöw" för att få igång dig!?!???
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-22 14:55:29 följande:

Haha! Absolut inte, jag tänkte mest på låttexten "hero" där mannen kan känna sig som hjälten om 2 veckor när plusset kommer smile5.gif ) fattaru la'

Tyckte min tolkning var betydligt festligare!
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-22 20:08:12 följande:

Öööhh.. Fick precis en pytteblödning.. Men ingen mensvärk eller ngt. Ser ut som en nidis (om man googlar bland alla äckliga bilder) men känns som om det är försent för det?? ÄL+11 idag...

Så himla konstigt för jag tyckte verkligen det såg ut som om ngt jag inte haft förut. Det såg liksom inte ut som mens för de var mer "flytning med blod". Himla konstigt.

Det är säkert mens-spök dock!

Låter lovande, raring! Ägget kan absolut fästa på typ äl+10, så det kanske gjorde det igår och så nu dagen efter kom det ut lite blod..!? Håller tummarna så de håller på att bli blå för dig!
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-23 22:42:48 följande:

Ingen mer blödning. Några timmar av mensvärk efter den lilla nid(?)blödningen igår.

Som ju är normalt vid både graviditet o mens ;) haha

Åh, så spännande! Håller på att spricka av nyfikenhet här hemma! När tänker du testa? Va? När? Nu? Idag? Kööööör!
  • Symetrical
    Fiijah89 skrev 2015-05-24 08:58:00 följande:

Jätte dålig bild, min kamera har gått sönder och fick ta bilden genom FaceTime! :D bim-2 och det är ett streck där, det kom inom tiden och jag behöver inte vinkla stickan för att se det. Och inte morgonurin... Och det blir bara tydligare och tydligare ju mer det torkar! Känner mig lite nervös, inte är väl jag gravid! nåja, kanske testar igen ikväll och ser om det är likadant där! phpnD0eNo38985.jpg

Definitivt gravid! Grattis hörru!
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-24 20:09:45 följande:

Precis det stämmer. Åh, ska ge mig på ett försök imorgon! :)

Ja ska nog testa ja. Hehe, nervöst!

Nix ingen mer blödning, lite svag mensvärk till o från.

Åh, det låter verkligen som en nidis!! O ja känner "såklart e ja gravid". Men ja vågar inte hoppas såklart.. Kommer bli besviken oavsett..
    soofa skrev 2015-05-24 19:56:45 följande:

Testa i morgon vetta! Är det negativt då så vet du ju ändå att det fortfarande finns chans att du plussar. Ingen mer blödning eller? Låter ju verkligen som det kan vara en nidis! 

Hallåååå!?!?? Testat än?!?? Håller på att spricka av nyfikenhet här!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-05-24 21:10:31 följande:
    Fortfarande svaga ÄL-test. Jag börjar misstänka att jag eventuellt hade ägglossning 14-15/5 eller att ägget helt enkelt inte släppte den här månaden. Tempen har legat på 36.10 i flera dar men började gå uppåt igår. Idag låg den på 36.36. Svagt molande i magen, och vita flytningar.

Hur går det för dig? <3
    Låter exakt som min förra cykel, raring! Man gick där med molvärk, allmänna äl-känningar (dock utan det karakteristiska sekretet) och för låg temp för att kunna haft äl i flera veckor, men sen helt plötsligt hände det. Äggviteflytningarna dök upp, smärtan tilltog och på dag 43 starkare utslag på äl-testet för att på dag 44 bli positivt. Jag tror att din äl är på g. Men gudarna skall veta att jag känner med dig! Obeskrivligt seg väntan...

Därför skönt att få testa letrozol nu för att förhoppningsvis kunna skynda på det där förloppet. Första tabletten intagen nu idag. Sen vul i nästa v för att se om de små jävlarna bitit på mig.
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni