• AmIAlone

Tråden för oss som använder NaturalCycles

halo83 skrev 2015-09-13 07:05:30 följande:

Tempen ÄNNU högre idag.. Bim-2 å va bergsäker på en dipp

Åh, spännande!!! <3
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-09-15 07:42:33 följande:

Vilken temp ska jag använda mig av? Sov kasst inatt.. Första tempningen jag tog var på 36,97. Den senare på 36,82... Vet inte riktigt vilken jg ska ta? Den som jag tog först vid samma tid som alltid el den senare med en halvtimmes längre sömn?

Jag skulle ta första, men anteckna att du sovit dåligt. Kram till dig <3
  • AmIAlone
    villhabarn89 skrev 2015-09-15 10:36:00 följande:

Vad tror ni NC proffs? Som ni ser har jag inte tempat länge men fick ju ett nästan positivt ältest i söndags. Om jag har fattat allt rätt borde väl min äl varit igår eftersom min temp ökat idag? Men NC tror fortfarande att jag har min äl idag :/

Ja, den borde skett igår. Tror NC kommer att ändra dag sen ifall din temp håller i sig ;)
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-09-17 09:20:33 följande:

Fick en droppe ljusrosa r jag kissade, har ont till å från så den är nog på g... :(

:( <3
  • AmIAlone
    nepe skrev 2015-09-19 10:19:11 följande:

Hej gänget! Behöver lite hjälp. Jag tempar ju med ladycomp men registrerar även i NC.

NC säger att jag inte hade någon äl förra månaden medan ladycomp säger att jag hade det den 20/8. Jag upplevde äl-sekret men minns inte vilken dag.

Vad tror ni?

Svårt att tyda din graf men jag skulle nog tro att äl uteblivit eller skett nånstans runt den 25/8. :)
  • AmIAlone

Idag sjönk tempen under baslinjen som varje månad dagen innan mensjäveln kommer. Detta var sjunde försöket. :(

• AmIAlone
    halo83 skrev 2015-09-23 09:50:29 följande:

Ringde gyn i måndags för att boka utredning. Fick ställa oss på väntelista å ska få komma efter jul nån gång. Ringde då gyn på vår hemort ( visste inte att det fanns här ) å vet ni?, vi börjar vår utredning I MORGON!! :)

Åh, så himla skönt!!

Lova att uppdatera oss här hur det går. <3
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-09-24 17:50:43 följande:

Ok här kommer en uppdatering från vårat första besök... Det är mig det är fel på som jag misstänkte .. Vet inte hur det ser IT för mannen än.

Jag har ingen aktivitet på höger äggstock och nästan ingen alls på vänster. Är på cd 8 idag å hon borde sett blåsor men såg bara en jättestor på vänster som var för stor så den va tydligen kvar från förra månaden. Höger sida var alldeles igentäppt så hon misstänkte endometrios :( känns rätt kört nu ...

Vad tråkigt att höra. :(

Men sa de även något om hur ni kan gå vidare med dom förutsättningarna? Finns det något man kan göra?
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-09-25 12:10:58 följande:

Han velar fram

Å tillbaka.. Han vill ju ta det som att blir de så blir det.. Känns som ett stort steg att få honom å gå med på utredning bara

Min sambo är likadan, han vill bara ta det som det kommer. Dvs blir det aldrig någonsin bebis så är han okej med det. Men han har ändå gått med på att följa med på utredning när det gått ett år, mest för att jag inte ska gå och oroa mig över om något är fel.
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles