Tråden för oss som använder NaturalCycles
![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
vart i cykeln är du nu?
Härligt! Typ idag då?:D har ni fått till det bra Med sex?
åh min temp fortsätter va rätt ojämn, igår på ÄL+7 gjorde den en dipp igen :( vad tror du?
Dippen igår kan ju mycket väl ha varit en implantationsdipp, eftersom den ökade idag igen! Hur känns det i kroppen?
Här går det lite segt. Cd 15 idag och fortfarande svagt ältest. Ff tror äl på måndag och det känns ganska troligt. Dock börjat få mer känningar idag och lite ew, så får se om det kickar igång ordentligt nu Får försöka få till lite ligg i helgen, trots att svärisarna är på besök xD
Dippen igår kan ju mycket väl ha varit en implantationsdipp, eftersom den ökade idag igen! Hur känns det i kroppen?
Här går det lite segt. Cd 15 idag och fortfarande svagt ältest. Ff tror äl på måndag och det känns ganska troligt. Dock börjat få mer känningar idag och lite ew, så får se om det kickar igång ordentligt nu Får försöka få till lite ligg i helgen, trots att svärisarna är på besök xD
Hur såg tempen ut idag? Åh skönt att va förbi äl, nu är det bara väntan kvar! :)
jag har faktiskt fått lite blod på papperet idag när jag torkat mig, så jag skulle tippa på att mensen ändå är på väg inom några dagar! Så har nog fått en anovulatorisk cykel, så typiskt. Men glad om mensen kommer i veckan så vi kan börja om.