• AmIAlone

Tråden för oss som använder NaturalCycles

soofa skrev 2015-07-23 11:05:00 följande:

Ja, det brukar jag. Innan hade jag det bara någon dag innan mensen men de senaste månaderna har de kommit redan 3-4 dar innan. Fick primolut-nor av gyn förra månaden som jag ska ta cd 16-25, stod dock över det den här månaden men ska uppta det nästa månad om nu mensen kommer.

Fick du pergotime via gyn?

Nej, ingen pergotime. Köpte ProgesterAll med bioidentiskt progesteron på nätet. :)
  • AmIAlone
    Hildaisabell skrev 2015-07-23 11:23:27 följande:

Gic efter det in och kollade appen... Och hittades detta?!!!!!

Spännande!!! :) Hur ser din graf ut idag?
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-07-24 08:47:00 följande:

Trodde stenhårt på tempdipp idag men nu ökade den igen... Hmmm

Skönt :)
  • AmIAlone
    Ahlmen skrev 2015-07-24 10:20:28 följande:

Min mens är nu en vecka försenad och jag har redan tagit två GT som varit negativa, varav det ena var igår efter jag fick ett meddelande om att jag skulle ta ett. Nu vill den återigen att jag ska ta ett test? Dagen efter? Tempen ligger dessutom under linjen? Fick en dipp för två dagar sen och den har hållet sig låg sedan dess.

Känns lite onödigt att ta massa tester som ändå är negativa ;P

Vänta en vecka till och ta ett test då om inte mensen dykt upp. Brukar din mens vara regelbunden?
  • AmIAlone
    Hildaisabell skrev 2015-07-24 09:38:03 följande:

God morgon!

Så här SR min graf ut idag.. Vet inte vad jag ska tro? Har fortfarande, sen ÄL, ont i "tjejmagen". Ska jag vänta till BIM eller testa innan? Beslutsångest!!!

Testa idag! :)

Jag fick neg idag. 4 eller 5 dagar kvar till BIM.
  • AmIAlone
    Hildaisabell skrev 2015-07-24 18:48:18 följande:

Gjorde precis ett gravtest.. Jag kan knappt tro mina ögon! Jag är helt skakig.

Fyfan, vad härligt! Grattis! :)
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-07-24 19:14:19 följande:

Jag har lite ångest för morgondagens tempning... Vet ju att det kommer en tempdipp... Vill verkligen att den håller sig borta nu!!!

Åh, samma här! Håller tummarna för oss nu!
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-07-25 06:17:55 följande:

Som jag misstänkte blev det en dipp idag...så mensen kommer komma som en klocka . Neg på test oxå. Så jävla värdelöst de här,bryter ihop!

:(
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles