• AmIAlone

Tråden för oss som använder NaturalCycles

pannkakan87 skrev 2015-12-11 21:49:37 följande:
    Fast tempen är ju över strecket! Det är ju ett superbra tecken! Håller tummarna!
    Tack, sötis :) Jag uppdaterar om tant röd behagar komma eller ej.
  • AmIAlone

Imorse var tempen hög igen men börjar känna mig "uppblåst" i livmodern vilket brukar vara ett säkert tecken för mig att mensen är på ingång. Bim -1 idag. Har i alla fall sluppit spottings denna månad, vilket känns positivt.

• AmIAlone
    pannkakan87 skrev 2015-12-13 10:38:03 följande:

Gud så spännande!! :D Jag tror att du är gravid! Ska du inte testa idag? ^^

Jag väntar till imorgon. :)
  • AmIAlone
    Tudelu skrev 2015-12-13 16:41:45 följande:

Tackar Natural cycles! Efter 1.5 års försök och ett missfall , gör vi nu ett nytt försök tydligen ! Pluss på dag 28 ????????

GRATTIIIS!!! :)
  • AmIAlone
    soofa skrev 2015-12-13 17:08:37 följande:

Tror också du är preggo! Spännande! :)

Nää, nyss när jag kissade kom lite blod. Fan. Helt sjukt vad tempen kan lura en ibland. :/
  • AmIAlone
    du_är_en_saga skrev 2015-12-13 19:35:19 följande:

Tror också du är gravid! Aldrig haft så på BIM! spännande!

Kom lite blod tidigare idag. :(
  • AmIAlone
    Gin skrev 2015-12-13 19:15:07 följande:

Ska vi göra en ny lista och satsa på december månad?

Är ni med när har alla BIM nästa gång?

Mensen kommer troligtvis igång på riktigt imorgon så nytt bim blir 10/1.
  • AmIAlone
    pannkakan87 skrev 2015-12-26 15:05:51 följande:

Har ingen aning om hur bimlistan ser ut men sambon och jag har bestämt oss för att testa i morgon på bim. Supernervös!

Testat än? :)
  • AmIAlone
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 15:45:57 följande:

Ja!! :)) plussade imorse! Hoppas den lille vill stanna den här gången:) känns bra, tror det kommer gå vägen denna gång!

Åååååh, grattis! Klart det kommer gå vägen! <3
  • AmIAlone
    BusigaSyrran skrev 2015-12-27 14:32:39 följande:

Inte för att någon svarar men verkar inte vara lovande för oss :(

Utredning o 5e försöket m nc..

Vi är också under utredning. Gjort spolning och min ena äggledare är tydligen blockerad. Ska tillbaka snart och få sambons provsvar. Sååå nervös! Just nu känns allt så hopplöst men vi måste försöka hålla hoppet levande. <3
  • AmIAlone
    BusigaSyrran skrev 2015-12-27 16:37:26 följande:

De hittar inget fel på oss och i januari ska vi prata om jag ska ta några tabletter eller ej.

Tycker dock min tempkurva är konstig aldrig haft såhär lågt o när man ändå kör på nc o ser att man prickar rätt och det inget blir efter så blir man så ledsen. Jag e typ den enda kvar av vännerna som ej har plussat så är inget roligt alls när folk plussar..

Hatar att se hur tempen skrattar åt en varje dag efter äl denna gången när den inte är så hög som den brukar va. Har alltid annars haft högt ca 36.65 innan mens då sjunker den men nu e den ju så låg :(

Hatar detta! Första gick så lätt o nu inget, frågan e bara om de inte snart tar knäcken på ens förhållande med..

Ah, jag förstår hur du känner, gumman. Men vad bra att de inte hittar något fel, då tror jag att t.ex. pergotime kan göra susen! Kanske behöver dina små ägg bara en extra skjuts?

Jag förstår även hur du känner gällande förhållandet, jag håller inne min sorg så gott det går och det gör ju inte saken bättre precis. :(

Men jag ger inte upp hoppet om oss och kanske det dröjer ett tag men till slut sitter vi där med våra plus, jag är helt övertygad om det. <3
  • AmIAlone
    du_är_en_saga skrev 2016-03-03 08:00:39 följande:

Alla som är i tråden nu, hur länge har ni försökt?

Ett år.
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles