• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • soofa
    SessanSessan skrev 2015-08-13 20:42:36 följande:
    Ok, tack för ditt svar! Jag brukar ha ÄL på cd 11 och då ha både positivt ÄL-test, värk och dagen efter tempstegring. Nu hade jag starkast utslag (men ej helt positivt) och värk på cd 14 och tempstegring idag på cd 16.
    Vad kör du med för tester? Har du märkt några andra symtom såsom ändrade flytningar?
  • EmmaElisabeth2
    frokenasta skrev 2015-08-13 20:44:41 följande:

Den 20/4 enligt lila för mig :) fan så sjukt. Hoppas man klarar sig över v 12

Jag känner också lite oro :/ framförallt över att ha fått positivt innan BIM.. Mensen/"missfall" kan ju lika gärna komma på söndag iaf.. Men jag hoppas hopppas verkligen vi slipper gå igenom missfall och tar oss hela vägen till "eländiga" övertiden ;)
  • limonette

Massa grattis till era plus!!!!!

Själv går det rätt trögt...NC tog bort min äl å nu vet jag inte alls vad "jag" håller på med..

Ända meddelande ja får av NC är att "du är duktig på att tempa varje dag"

Blää

• soofa
    limonette skrev 2015-08-13 20:52:12 följande:

Massa grattis till era plus!!!!!

Själv går det rätt trögt...NC tog bort min äl å nu vet jag inte alls vad "jag" håller på med..

Ända meddelande ja får av NC är att "du är duktig på att tempa varje dag"

Blää

Ligger tempen under linjen alltså? Hur många dagar efter äl är du nu?
  • limonette

Det går inte att lägg upp bild...nu ligger den under men den steg över vid äl men sedan togs den bort..

Negativa äl tester runt där också.

• soofa
    limonette skrev 2015-08-13 21:31:27 följande:

Det går inte att lägg upp bild...nu ligger den under men den steg över vid äl men sedan togs den bort..

Negativa äl tester runt där också.

Då kanske du inte har haft äl än då? Brukar du ha regelbunden mens och äl?
  • jinglebells

Grattis till alla som har plussat nyligen!

Det värsta med oregelbundna sovvanor är stressen över att temperaturen inte är stabil och NC varnar för att tempen är för låg... suck. Inga känningar av något missfall heller men det har inte dykt ner under strecket i alla fall...

• jinglebells

Busigasyrran,

Hände inte mig, tog bara test på BIM helt enkelt. Det är efter det NC kan se det.

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles