Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
Någon som gjort moderkaksprov? Vi vet inte riktigt vilka prov vi ska ta... Han har en kusin med Downs så han vill gärna kolla.... Funderar på nipt test men det kostar 9000 ????
Någon som gjort moderkaksprov? Vi vet inte riktigt vilka prov vi ska ta... Han har en kusin med Downs så han vill gärna kolla.... Funderar på nipt test men det kostar 9000 ????
det blev nipt test är inbokad den 9/6.... onsdag...är lite less....jobbar hela helgen så jag kör lördag idag och äter chips och dipp fast jag inte borde för jag väger redan för mycket...
Var på inskrivet igår.. Vi är inte riktigt överens om dagarna mina beräkningar visar 9+5 hennes 9+2 jag kommer få rätt ????
Jag brukar ligga lågt på feretin värde normalt har varit på gränsen för anemi så jag kommer få järntabletter direkt antagligen ????
Väger alldeles för mkt också.... Ligger bara 3kg under vad jag gjorde när jag var höggravid med mina andra barn... Medicin har gjort att jag snabbt gick upp 12-13kg jättejobbigt.... Och jag ser redan nu ut att vara i sjättemånaden
På tisdag är det dags för nipt test och veckan efter midsommar blir det antagligen kub...
Börjar få lite kalla fötter också... Barn NU! vad fan tänkte man med.... Nu börjar ju dom andra blir ganska självständigt nu blir man ju pensionär innan man har lugn och ro igen....
Jag har berättat för min närmaste vän, hon visste före mannen haha... Annars väntar vi tills nipt och kub är klara... Är Lite orolig hur barnen ska ta det faktiskt
Jag är bara v 11 men måste nog börja med i alla fall mamma byxor snart dom jag har är så obekväm över magen..
Idag är det dags för nipt test..... Mest orolig för att ultraljudet inte ska visa nåt ???? nästa vecka är det kub...
Är ni öppen med att barnet är planerat? Är lite inne på att Säg hoppsan för att slippa alla diskussioner...
Jorå det fanns en liten därinne hörde och såg hjärtat... En liten näsa och fötter....
Jag mår annars sjukt illa... Trodde det skulle bli bättre med har blivit värre istället..... V12 idag...
Vad härligt cilla75
Själv ska jag på skolavslutning och mår sååå illa.... Gruvar mig lite kan ju inte knapra morot hela tiden så jag hoppas halstablett ska lindra bra
Nu har jag varit och gjort kub test.... Allt såg bra ut..... Låg sannolikhet.... Bad inte om exakta siffror för jag vill inte att mannen ska kunna grotta ner sig i det
Lite låg precis rätt så hon kunde möta direkt utan problem
Nu ska jag försöka att inte oroa mig mer
Härligt blossi
Fick svar på nipt testet idag och det var MYCKET LÅG risk med stora bokstäver
Så nu är nästa oro hur fort mage ska bli för stor för att dölja för vi vill helst vänta tills efter ultraljudet med att berätta...
Jag har ssa och ssb antikroppar pga en autoimmune sjukdom. vilket medför en lite höjd risk 2% för hjärtfel hos fostret och mellan v 18 och 24 kollas man varje vecka med ultraljud för att ha koll på hjärtat