Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
Jag fyller år i morrn 43 ger mig lite ångest att vara 43 och höggravid.... Mi mamma är superexalterad... Sambons föräldrar inte direkt.... Dom kommer i morgon och kommer påpeka vad onödigt och dyrt det var att köpa barnvagn redan och att vi rivit ut badkaret och satt in en duschkabin kommer dom verkligen gå i taket över... Sambon och hans exfru levde över sina tillgångar ja så jag förstår att dom är oroliga men han har lärt sig en läxa och jag är inte hon. Jag har hela mitt liv levt på lite pengar, mina föräldrar hade inte mkt och när jag flyttade ihop med mitt ex gick jag på kas.....och vi tjänade aldrig speciellt bra och jag har aldrig varit på jakt efter nya prylar eller den status en fin bil eller dyr soffa kan ge....
Tycker det är lite jobbigt att fylla år faktiskt.. Har bakat i två dagar och i morrn ska det dukas och fixas och visst det är trevligt men jag bruka önska att folk ska åka hem nån gång.... aja jag överlever nog..... Och det står en kartong med praliner i kylen som jag är ga ska säker på är min present från sambon så jag kan ju alltid tröstäta om det behövs