Inlägg från: cupcakemom |Visa alla inlägg
  • cupcakemom

Flera tanter som är på smällen 2015 ;)

Hej hej hoppas jag får hoppa in här.... Är 42 år och väntar en sladdisladdis... Har ett mf och ett ma bak mig så nu hoppas vi på tredje gången gillt.... Går det dåligt den här gången också försöker vi inte mer....

Har två barn sedan tidigare som är 12 och 9 mannen har barn som är 19 år och tvillingar som är 12 så vi blir verkligen storfamilj

• cupcakemom

Jag är bara i v 6 än så länge.... Vi ska börja med kub så får vi se sedan

Jag mår lite illa... Mest efter jag ätit vilket verkar lite konstigt

• cupcakemom
    Mimnik skrev 2015-05-03 13:27:15 följande:

Nä det kan man ju konstatera för sig själv, att klimakteriet är jag inte i ??.

Fasligt vad fort det går mellan att önska plus på Stickan, få ett plus på Stickan men snart börja oroa sig för missfall...

Det här måste jag jobba på känner jag...

grattis..förstår hur det känns...har ett mf och ett ma bakom mig och tänkte nej det här kommer aldrig gå, nu lägger vi ner...nu har jag ett plus men jag väntar inte barn jag väntar missfall...kan inte komma ifrån den känslan :-/
  • cupcakemom

Jag mår mindre illa idag och har migränkänning så jag tror inte det får vägen den här gången heller :-/ v 6+0 idag borde må mer illa inte mindre

• cupcakemom

Hej läser men skriver inte så mkt.. Törs liksom inte tro att det ska gå vägen. Känns ner efter symptom hela tiden..... Mår inte illa när jag vaknar utan det kommer efter ett tag och inte jättemycket... Har ett mf och ett ma i fjol det här är tredje och sista försöker.....

Hur har i andra mått i början?

Tycker det känns lite jobbigt med allt prat som jag vet kommer bli också.. Jag är 42, pappan några år äldre och vi bor på liten ort där hans skilsmässa (innan jag kom in i bilden så den berodde inte på mig) var det stora samtalsämnet under en ganska lång period...... Folk gottar sig gärna....

• cupcakemom

Stor kram multimamma förstår att det känns jobbigt att vänta... Håller tummarna att allt är bra trots allt

• cupcakemom

Vinkar hej till alla nya.... Idag fick jag komma in på gyn eftersom jag har så lite symptom. Sätt dig i bilen och åk in blev svaret när jag ringde så sagt och gjort.... Allt var bra hjärtat pickade på och ärtan rörde även lite på sig. Så just nu ser allt bra ut. 8+4 enligt storleken.

Ska ringa bm till vecka och få tid så vi kan börja fvp och kub

• cupcakemom

hur mår ni alla? Rent kroppsligt alltså? Jag är bara i v 9 men är helt slut, trött, matt och yr.. Gick hem tidigare från jobbet idag för jag mådde så konstigt.. Puh..

Jag har en sjukdom som ger trötthet så med den i botten är den här tröttheten man upplever i början än värre...

Ät vansinnigt täppt i näsan också måste se om man kan få nåt mot det...

• cupcakemom

Jag bryter ihop snart pga nästäppan ???????????? fick rhinecort aqua idag men det hjälper ju inte direkt

Svar på tråden Flera tanter som är på smällen 2015 ;)