Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Vid fet, hur långt innan transfer har ni börjat med utrogest/ lutinus el liknande?
Vid fet, hur långt innan transfer har ni börjat med utrogest/ lutinus el liknande?
Vad skönt Dreamz, att du klarat över v27 först. Varje vecka framåt är plus. Se till att ta fragmin sprutorna!!! Viktigt, ovadsett du ligger eller ej. Bit ihop! Det ör en svår balansgång när vi har ont. Jag låg m fötter högt och gick på toa o kök sista veckan det var allt kroppen klarade. Kände mig trygg ändå tack vare blodförtunnande då propprisken ör stor.
Micro o missne håller tummar! Rek ett ägg!
Så skönt att du kommit så långt! Håller med de andra håll ut! Den största vinsten ligger där inne i magen o snart får ni träffas.
tummar hålls för er andra micro o missne. Kramar
Hej, äntligen kan jag hoppa in här! Plussade i måndags med hcg 126 och igår var hcg 382. Då vågar jag säga att jag är gravid. Det tog 7 år, 13 ÄD försök och några tusenlappar men nu är jag här. Det vore kul att följas åt. oavsett hur det här slutar
Jag känner några namn genom åren här på trådarna...
Har gjort 4 syskonförsök varav 3 minus och ett mf. Jag har haft kontakt med min klinik som föreslår ERA test och hysto innan mitt närsta försök. Någon som gjort ERA och varit hjälpt av det? Vad tror ni? Är det värt att göra dessa? Ni som har gjort hysto, hur snabbt efter den har ni gjort fet eller ET? Kan man börja medicinera för transfer vid första mensen som kommer efter.