• Micro

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Mailade Riga ang syskonförsök idag känner mig nervös för att starta, mest för all psykisk stress, oro mm som det innebär. Vill även ha all tid i världen m sonen;) han är 10 mån o jag skulle gärna vänta längre, men samtidigt kan det ju dröja innan det lyckas, d vet vi ju:) Riga ville att jag skulle vänta tills han var ett år pga att han föddes m ks, men föreslog start vid 14 mån, lite konstigt. Frågade om jag kan starta tidigare, var ok om jag gjorde ul som såg bra ut. Har inte haft några komplikationer efter KS. Hur gamla är era barn? Hur tänker ni ang start.

• Micro

Underbart Frazze. Jag var så extremt orolig i början men efter kub kunde jag äntligen börja glädja mig. Hoppas du oxå känner så trots d som hänt. Så härligt att få berätta för familjerna.

• Micro

Pink lily: prednisolon är det svenska namnet. Kanske du har någon som kan skriva ut.

• Micro

Frazze: omeprazol finns receptfritt, funkar för mig men tar någon dag. Vet inte om man får ta dem när man är gravid.

• Micro

Frazze: Lycka till på kub!

Trex: Grattis till vecka 7.

Redan: jobbigt, hoppas du får en lugn dag. Du är så stark!

• Micro

Trex: precis så var d för mig oxå, förstår att tiden går sakta. Jag hade nästan inga symptom heller, heller aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Blev lugnare efter mycket tidigt vul. Kände mig löjlig som var så nervös men min bm förstod mig (skönt) o hon tog även ett extra hcg för att lugna mig. D kommer att gå såå bra för dig. Snart måndag:)

• Micro

TyckOmMig: tror inte jag tog prednisolon innan transfer men har inte problem m immunförsvar eller nåt. Fick prednisolon efter pga min allergi.

• Micro

Åh va härlig det låter xxx4 o Trex. Härligt med UL o ett kommande kub. Kommer att gå bra för er.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus