• Micro

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Redan: Grattis i efterskott på 8 mån dagen. Tänk va tiden går fort!

• Micro

Woo: Om du inte redan hittat dit är vi många som även finns i tråden: Vi som planerar äggdonation 2016. Välkommen dit.

• Micro

Ni som gjort planerade snitt har ni blivit sövda eller ryggbedövning? För mig var d inte planerat men inte heller akut. Jag var jätteglad att jag kunde vara vaken inte missa nåt. Gick jättebra både under i efter. Ej akut men han var ute på 7 min efter d bestämt att snitta. Kanske får planerat om d blir ngn nästa gång.

• Micro

Grattis Pink Lily,så underbart.

Redan jag har mailat o inboxat dig.

• Micro

Om man inte är gifta måste båda gå till kommunen o skriva under att så att pappan blir reg som pappa i folkbokföringen. (Skatteverket). Antar att d bli samma om d är ED.

• Micro

Stort grattis Frazze, så underbart. Hoppas ni har d bea o njuter för fullt.

Jag är bara jag: Kämpa på, det kommer att vara värt d i slutändan när ni fått ert barn, känslan går inte att beskriva måste upplevas i d kommer ni få göra. Styrkekramar!

• Micro

När vi låg på BB o neo förra året så beställde vi en Meddela freestyle, från Apotea för ca 3000 kr, hade hört att den var bra. Vi valde att köpa en dyrare dubbelpump och de skickade den jättefort men den fungerade inte alls för mig. Jag upplevde att suget var jättedåligt, vi trodde först att den var trasig eller nåt glapp men den var hel så det blev retur. På sjukhuset hade de större Meddelapumpar så vi hyrde och den var jättebra. Tyckte det var konstigt att det var sån skillnad när det var samma märke. Blev ganska dyrt att hyra men värt pengarna. Bra att en del landsting har gratis lån.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus