• Micro

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

TyckOmMig: precis som för mig, hade slemhinna på 6 mm nästan 3 skikt. Till mig sa de öka dosen till 8 mg o nytt vul. Så ny koll imorgon. Kan du inte göra ett nytt vul hemma o se innan du åker? Jag är oxå konfunderad har inte heller haft problem m slemhinnan.

• Micro

Var på mitt andra ul inför fet idag nu var slemhinnan 7 mm o treskiktad. Riga vill att jag öka medicineringen ytterligare m plåster o gör ett 3e ul på måndag. Min bm trodde att de skulle köra på eftersom den gått fr 6 till 7 mm o var fin hinner växa ytterligare innan fet. Iof bättre att göra koll hemma om det skulle vara så att d inte ser nog bra ut än att åka iväg i onödan. Tur att jag har så bra bm som skriver ut o fixar tider för ul.

TyckOmMig: tycker att d är lite konstigt att Riga säger så olika till oss. Hur ska du göra?

• Micro

TyckOmMig: nej inte vag bara plåster, kanske för att slemhinnan var fin enl bm o treskiktad. Jag är inte heller så orolig min bm trodde att d skulle köra på utan ytterligare ul men nu blir d ett till på måndag. Hoppas d går bra för oss o att jag oxå kan köra den 14:e. Blir svårt m resebokning, får inte datum förrän efter ul.

• Micro

Jag är bara jag: vilken dos progesteron tog du (dubbel dos) ? Var det före insättning? Min slemhinna har växt så så sagts denna gång, 7 mm dag 14. Tredje ul imorgon hoppas den är bra då, har nåde tabletter o prog plåster. I så fall bli det fet på torsdag.

• Micro

Jagärbarajag: tack för svar, hoppas på min 8 mm imorgon. Hade 8 mm vid mitt enda vul när jag blev gravid men då var d fler dagar innan insättning.

• Micro

Nu är jag ruvare till ett embryo av toppkvalitet:)

Vad har ni tagit för vitaminer efter insättning förra gången skulle jag ta D, Mg, B6, omega3 o folsyra. Nu skulle jag inte ta nåt före de sett resultat av blodprovet igår. Tycker d st lite konstigt. Fick även hjertemagnyl mot blodpropp, har ni erfarenheter? Nytt för mig.

• Micro

Jag gick tom över 10 dagar men blev igångsatt pga att blodtrycket blev högt.

• Micro

Ananas: Flera kan nog komma m tips i tråden Vi som planerar äggdonation 2016. Flera där som varit i Aten. Själv varit i Riga o är Norrlänning:)

• Micro

Jag är bara jag: Bra, d låter som d är väl genomtänkt. Gör d som känns bäst för dig. Förstår att du inte vill förtiga sanningen.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus