Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Frazze: man tar inte itu med saker förrän de hänt så måla inte f*n på väggen än! Nu håller vi hoppet uppe!
Jag vet inget alls om dina andra bekymmer, men fråga b.m tycker jag.
B.f 2/12 och får inte gå en dag över. Blir det k.s blir det ju tidigare hur som helst. Känns bara som det kommer bli ännu tidigare av sig självt. Redan mycket sammandragningar om jag anstränger mig. Och det gillar inte lille skrutt för då blir det världens fart! Trots det blev jag inspirerad av dig och din omorganisation och "boande" hemma. Har ju massor med grejer och kläder från min barndom kvar, men röran i förrådet gjorde att jag hade noll koll. Nu har vi städat/ordnat upp hälften-jag mest sittande på en stol dock - så det känns överkomligt nu. Har ju min urtjusiga barnvagn kvar som kräver bara aningens fix för att bli superfin.
Oroa dig inte nu-allt löser sig! Kram!
Min mamma har sparat en låda med kläder från när jag var liten, men vi vet ju inte om detta är en tjej. Då att tillägga att det är klänningar och bikini etc som hon sparat och det tror jag inte man använder på en liten kille
Sitter här och väntar på att de ska ringa från sjukhuset och ge mig mina provsvar! Jag hoppas så innerligt att det är negativt och att jag är frisk!
Ha så kul i ditt donande och bonande! Hoppas att det får dig att tänka på något positivt och att det får dig att må lite bättre. Kram