Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Jag är bara jag skrev 2016-07-14 12:55:29 följande:
Ingen konstig sjukdom och jag har inga symptom alls från den som gravid vilket är vanligt. Nästan första tecknet att jag inte märkte min sjukdom. Desto mer trist då att må så illa av att vara gravid. Fick mer migränmedicin, men tar dem väldigt sparsamt. Bor långt från Sthlm och ingen läkare nånstans kan få mig pigg så länge migränen håller i sig. Kan bara hoppas den går över för jag mår ju bra f.ö så då skulle jag kunna aktivera mig igen. Våra djur börjar nog undra var jag håller hus. Kram!
Så skönt att höra ifrån dig! Jag undrar hela tiden om hur du mår
Det är så tråkigt att du ska må så dåligt under din graviditet nu när det äntligen har gått vägen. Och bry dig inte om såna läkare som du fick där på spec mvc! Vad F*N rent ut sagt vet hon om att ha kämpat så otroligt för att bli gravid och få ett barn? Är inte det alla människors rätt att kunna få bli föräldrar, hur det än går till? Det är väl inte hon som behöver lida och må dåligt av det? Äh kom på nåt spydigt att säga till nästa gång om hon har mage att skälla ut dig igen (subba) Min läkare på spec mvc ser lika snäll ut som han är! Jag tog upp precis ALLT som jag var orolig för och han sa att då kollar vi upp det då! Done and dusted bara så! Inga protester eller något! Såna ska läkare vara, annars har de fel yrke! Speciellt om man jobbar med hormonstinna gravida kvinnor! Man vet ju aldrig hur en sån kan reagera?
Vilken vecka är du i nu?
Jag hoppas att du kan få migränen under kontroll, så att du kan få njuta lite innan pyret kommer.
Stor styrkekram från mig