• Snart lycklig

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Så spännande Frazze! Hoppas!

Redan, jag fick ju ett ordentligt ryggskott i bäckenet!!!!!!! i mitten av september. Först i dcember blev jag helt fri efter många många kiropraktorbesök. Kunde knappt gå mer än med myrsteg i flera veckor. Var nästan helt låst. Huvuddelen ensam med lillkillen, dock bara ett barn, men ändå så tufft. Nu känns det mycket lättare.

• Snart lycklig
    Frazze skrev 2016-01-03 13:10:08 följande:

Köpte ett Clear blue och i morses visade det Pregnant 1-2 weeks. Jag är chockad och överlycklig och livrädd på samma gång! Nu ska vi strax på planet och åka hem!

Men stort grattis! Håller med, ta 10 mg Prednisolon per dag om du har möjlighet. Likaså en tredjedel barnalbyl (på Apoteket bakom disk) alternativt en tablett Trombyl per dag.
  • Snart lycklig

Swede, vad glad jag blir av att läsa att det går framåt. Fantastiskt att läkaren kan se att det ser så bra ut att de vill skriva ner till en 3:a. Sköt om er och må så gott. Kram.

• Snart lycklig
    Frazze skrev 2016-01-10 14:06:02 följande:

Någon här som vet om det är ok att kombinera Mic progesteron typ att ta vaginalt morgon och "middag" och sen ta utrogest oralt på kvällen? Hämtar Mic idag, och tänkte att man sover så gott på utrogesten så att jag kunde kombinera liksom. Eller ska man undvika det? Svar ASAP PLEASE!

Jag gjorde det och det gick bra.
  • Snart lycklig

Frazze, grattis. Du har fått uppleva ngt som många hoppats på gm åren av kämpande. Fantastiskt. Hur gammal är du?

• Snart lycklig

Så klart ett mirakel f dig med Pink Lilly! Grattis!

Tycker själv att jag också fått ett mirakel. Gravid vid första ÄD vid 48,5 års ålder. Med dr Ds hjälp förstås. En fantastisk 6,5 månader gammal söt liten pojke ligger och snusar bredvid mig här i soffan. Älskar honom så!

• Snart lycklig

Om jag inte missat, visst var det länge sedan Alicias mamma (kommer inte ihåg hennes alias här) skrev ngt? Tyst på hennes blogg "Devote" sedan oktober också. Någon som hört ngt?

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus