TyckOmMig, härligt att ni alla nu fått komma hem. Förvånande snabbt. Hoppas ni mår bra och att pojkarna växer på sig.
Igår var jag på 33+0, som när du snittades.
Ego: Jag fick igår åka in på förlossningen igen för kontroll, då jag på morgonen upptäckte brunröda flytningar/blödningar. Förra gången var det mörkbruna. Allt kollades. Det var endast gammalt blod. Ingen fara. Tappen stängd, 4 cm, ctg bra, även om jag fick göra två sittningar innan de var nöjda. Högt blodtryck, men efter morgondosen av medicin, så godkändes det. Ingen äggvita i urinen. Konstigt att det försvunnit. Moderkakan fortf helt för utgången.
Dock ny koll av allt idag igen, morgonurin, idag också blodprover, UL/VUL och sedan specen. Detta var bokat sedan tidigare. Förlossningen tyckte det var perfekt med ny koll idag, även om jag kollades igår!
Snart har jag träffat alla BM och läkare på specen/förlossningen på KS. Likaså är jag väl igenkänd på blodprovstagningen på KS. Idag fick jag lova att komma och visa upp bebisen efter semestertiderna är förbi. De är så gulliga!