Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

MissHelene skrev 2015-05-11 08:28:50 följande:

Kan fortfarande inte riktigt tro det men jag + ade i morse! BIM -3 men kunde inte hålla mig^^ phpYirUy656991.jpg

Wohooo! Grattis!
  • Symetrical

Tiotusenkronorsfrågan: Har helvetet släppt nu, eller är det svagare igen bara för att det är eftermiddag..!? Suck.

• Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-11 13:34:09 följande:
    0.2 grader högre idag så 0.3 totalt sen lördag så det släppte för mig. Men om mensen kommer på lördag blir det bara 6 dagars lutealfas... Mindre bra...
    Så bra! Håller tummarna att möget håller sig borta.

Här hemma ligger jag och funderar på om ägget äntligen släppt... Som om det hjälper att fundera på det. Som om spekulationerna leder någonvart... Kanske bättre att hämta hem sonen från dagis istället, så att man får något annat att fokusera på...
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-05-11 14:22:34 följande:
    Hur är det med tempen?
    Typ som vanligt. Något högre än igår, men fortfarande inom det "normala" för basaltempen. Suck.
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-11 15:11:09 följande:
    Herregud vad mötto du har det! Lider med dig :/ Alltså, varför vill det liksom inte bara lossna?
    Ja, det kan man ju fråga sig!!! Men så är jag ju "bara" på cd 42!

Var det inte typ då ditt preggoäggo släppte?
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-11 15:14:31 följande:
    Konstigt att det är morgonurin testerna som är starkare. Man ska ju inte ta på morgonurin (vad jag hört iaf). Men jag hoppas att det har släppt! Jag tror det och håller tummarna. Långjäkla gorm ägg du har! Serious, it's not funny :/
    Jämt fått starkast på morgonen och de gånger jag fått positivt har också alltid varit på morgonen.

Slutsats: Mer än en faktor som är rubbad när det kommer till den här damen! :-P
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-05-11 15:10:02 följande:

Hur lägger man till en bild??

Finns en liten ikon för det. Använder du webbläsare eller app?

Sådär ser den ut i min app i alla fall.
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-05-11 15:35:04 följande:

Besviken än en gång.. phppr6n2329088.jpg

Fanns det inget streck alls..? Knäpp som jag är tycker jag mig kunna ana något, men om du inte ens såg det på riktigt lär jag ju inbilla mig!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-11 20:56:42 följande:
    Yes it was! Så nothing is impossible ;) Jag tror på det där ägget! Äggrackare alltså, kom ihåg att påminner ungen om vad den utsatte dig för ;)
    Oh, yes! I most certainly will!

/evil mummy
Svar på tråden BIM maj 2015