Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

isali skrev 2015-05-12 12:52:48 följande:
    Woopidoo!
    Kruxet är bara att tar det sig nu mot förmodan blir ju ändå bf i februari, väl..!? :'-(
  • Symetrical
    HardrockGoddess skrev 2015-05-12 13:37:11 följande:
    Vattumannen är ett sympatiskt stjärntecken ;)
    Jag vet! Både sonen och min lillebror är vattuman och två av de viktigaste personerna i mitt liv. <3
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-12 15:46:50 följande:
    Nje. Det tror jag inte? Beror ju när man räknar ifrån. Om man räknar från mensen. Så ja. Men det är ju lätt att räkna ut :)
    Hahaha. Kan ju knappast räkna från senaste mensen, med tanke på att kroppen hoppade över en och jag isf redan skulle vara i v 6, utan att ena ha haft äl än! :'-D

Räknar jag från äl blir bf 2/2 -16. Får jag vara med i er tråd ändå, om det mot förmodan skulle ta sig nu? Jag kan justera om skiten så att jag får bf 31/1 istället isf!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-12 19:48:46 följande:

Hahahaha. Nä, jag vet. Dåligt skämt! Satana alltså, hade det inte varit skönt att gå in vecka 6 direkt alltså ;) Ja, men det måste du ju justera. För jag kan inte hoppa fram en månad alltså.

Känner mig som som din egna lilla stalker alltså ;) Bara lite halvt sådära creepy tjej. Nåmen!  En graviditet vore ju liksom bra, helst igår alltså Skål

Du är ju snarare mitt ljus i tunneln!

En graviditet vore trevligt, svar ja. Hope the little suckers are doing there thing in there.
  • Symetrical

Yay! Fick nyss en ganska tydlig tempdipp. 0,4 mindre än i morse (brukar jämt ha typ 0,4 mer på kvällen än morgonen), så hoppas verkligen att det vart nedsläpp på riktigt nu!

• Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-12 21:52:53 följande:
    Fast ska inte tempen hålla sig högre & inte sjunka? Utan det sjunker när mens e på g?

Eller har jag missförstått det?
    Har du het rätt i, men man får ofta en liten dipp i tempen precis när ägget släpper, för att sedan stiga dagen därpå.

Dock berodde nog den tempdippen snarare på något jag ätit eller druckit, för idag vart den inte högre än vanligt.

Det positiva är dock att det i alla fall inte är någon tvekan om att testet är positivt nu.
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-13 10:11:21 följande:
    Är det ditt ÄLtest? :)
    Jupp! Ingen tvekan om att det är positivt i alla fall.
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-13 12:57:47 följande:
    Hehe nä :) lycka till. Har me ÄL nu phpP7M7gO40162.jpg
    Då är vi riktigt synkade!

Har sjuka äl-smärtor idag, så känner mig sådär sugen på att mysa, men har ändå bokat in sexdate med karlen ikväll. Vad gör man inte liksom!?!??
  • Symetrical
    Kolan91 skrev 2015-05-13 13:40:11 följande:

Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
    Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
    5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!

Återkopplar om några timmar med resultat! :)

Ååååh, så spännande! Kissar nästan ner mig!
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-05-13 13:51:34 följande:
    KLART du ska! smile2.gif Ju fler som tar testo större chans att någon får ett plus dessutom!
    Oväntat svar!
Svar på tråden BIM maj 2015