Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

mkes skrev 2015-05-08 13:25:18 följande:
    Får helt seriöst de sjukaste bilderna i huvudet när jag läser detta. smile2.gif
    Den bjussar jag på!
  • Symetrical
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 18:22:34 följande:

phpuoaYyg59848.jpgphpQRyJMf35920.jpg

Kunde inte låta bli..

Apotekets test.

Min fina son ska bli storebror!

Wohoooo! Stort grattis!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-08 21:26:40 följande:

phpZXzWwj06289.jpg

Helvete! Ser ut som att äl är på gång och sambon reste bort idag och kommer hem om en vecka!!!! Hoppas de små simmarna från igårkväll överlever!!!

Amevafan! Timingen på den då! Aja, vi hoppas på snabb stegring så att du får positivt imorgon => nedsläpp på söndag. Tre dygn skall tametusan de små jäklarna kunna överleva!

Keep us updated!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-08 18:17:15 följande:
    Fan vad bra! And make som damn babies ;)
    Done and done (fingers crossed)!!!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-08 22:30:45 följande:
    Ja, så jävla typiskt. SLÄPP Då JÄVLA ÄGG! Haha. Nåja, haft väldigt mycket trevligt sex denna månad iaf så jag har ju iaf haft trevligt om dom nu inte lyckas överleva. :-P
    Helt rätt inställning, babe!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-08 23:28:51 följande:
    Wohoooo! Då syns vi snart i januari tråden ;)
    I wish!

Har en brännande känsla i nedre delen av magen idag och mår löjligt illa. Dock lite ont i halsen också, så misstänker att jag är lite allmänt krasslig. Inte direkt högre temp (0,1 grad) och starkt på äl-testet IGEN! Släpp då äggfanskap!!!
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-09 07:58:26 följande:

Heja heja heja!!!

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Tack för påhejandet! Vem vet!? Kanske kan tvinga det att släppa med hjälp av gammalt hederligt grupptryck
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-09 09:09:15 följande:

Haha jaaa smile5.gif jag väntar oxå på ÄL, beräknat imorgon. Ska försöka tvinga fram ägget med lite skumpa ikväll

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Vilken fabulös idé! Jag tror bestämt också att jag skall testa det tricket!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-09 11:07:10 följande:
    Dessa jävla äggfanskap alltså. Tyckte mitt äl test idag var svagare så jag vet inte. Kanske testade för tidigt.. ? Men känns ju att det kvittar när sambon ändå är borta.
    Eller så missade du stegringen och ägget har redan släppt..? Hoppas på antingen det, eller också att det inte blir positivt förrän om typ en vecka. :-P

När kommer sambon hem då? Och när borde du ha äl enligt kalendern?
Svar på tråden BIM maj 2015