Padirac skrev 2019-11-27 22:22:50 följande:
Trots att du fört fram en egen alternativ teori som du anser kan vara mer trolig än det du snappat upp i SDnära media och SDmedia så har du inte förhållit dig kritisk till just det du snappat upp i SD-nära media och SDmedia.
Det gör att du okritiskt spridit SDpropaganda.
Du skulle helt enkelt ha ägnat lite möda åt att redovisa källor, kontext, motiv osv innan du presenterade din egen teori med brasklappen att det inte kunde uteslutas SDmedia hade rätt- Om du varit lite påläst om att just MJ kritiserat SDs politik och politiker för någonting liknande hade du direkt sett att det är mer än en hund begravd hät.
Men nä.. med hull och hår svalde narrativet som fullt möjligt utan vidare kritisk granskning av deras propaganda.
Det är alltså ett flertal underlåtenheter att kritikst granska, sätta i sammanhang, förstå motiv mm som gör att du okritiskt sprider SDpropaganda.
Inget av det du faktiskt har gjort räcker för att fria dig från detta då det är så mycket du inte gjort.
Haha... nej, det skulle jag inte alls ha gjort - för jag vill inte diskutera >>SDmedias<< kontext, motiv och så vidare utan HÄNDELSEN.
Därför tog jag blott händelsen och skapade ett diskussionsunderlag för den.
Och händelsen existerar helt oavsett >>SDmedian<< och vad nu denna råkar skriva om den, kära Padirac. :) Bara att gå in på riksdagens hemsida och kolla!
Och i riksdagens material så ser du Morgan Johansson (S) tajma in en viskning så att den KAN UPPFATTAS som att han reagerar på Richard Jomsofs (SD) pågående replik.
Sedan kan man givetvis spekulera och diskutera huruvida viskningen hade en olycklig tajming eller om Morgon Johansson faktiskt riktade den till pågående replik.
Någonting som jag bjöd in till tillskillnad från >>SDmedia<<.
Men, men... jag lovar att ha Padirac-certifierade känslor och dito sätt att snappa upp händelser på nästa gång. :)