Har du förtroende för regeringen?
Mm, just det jag gör.
Försöker få ett svar från dig varför du upplevde Morgan Johanssons viskning som olustig.
Min gissning är att du i vanlig ordning bara vidarebefordrade stämningen från SD-svansen på Avpixlat utan att ens reflektera varför du viftade med.
Du skrev så här när du försökte förklara dig: "Efter anförandet som viskningen förekom i så höll Morgan Johansson (S) sitt eget i tur och ordning. I det anförandet så inledde han en replik med exakt samma ord: >>Fru talman! För mig spelar det ingen roll om man är svart eller vit.<<.Jag spekulerar alltså om möjligheten att han råkar mumla medan han mentalt förbereder sig för att leverera den repliken."
Men att du skulle finna det så olustigt att han råkar mumla när han förbereder en replik är inte rimligt.
Däremot kan man ju föstå varför hönshushögern kacklar som de gör - om folieantennerna snappat upp att han är likgiltig inför kriminaliteten i Sverige
Du får lära dig att skilja på troligast spekulation och på vad man håller för sant. Jag har ingen som helst aning om vad som pågick i Morgan Johanssons (S) huvud i stunden... jag bara spekulerar liksom håller möjligheter öppna.
Lär dig språklig noggrannhet - så du slipper stå med byxorna nere med en massa påhitt i famnen och som du även gör stora gester över...
...för det fladdras lite väl mycket i luften.